Mitä tehdä kun seksi ei kiinnosta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnetonta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onnetonta

Vieras
Mä en oo koskaan tykänny seksistä, en kenenkään kumppanini kanssa. Nykyisen kanssa on lapsiakin, mutta seksi ei vain kiinnosta. Pakotan itteni antamaan pari kertaa kuukaudessa, mutta mieluista se ei ole. Miten mä voisin saada itseni kiinnostumaan seksistä???

Mulle tulee mieleen että voisko vikaa olla niissä kumppaneissakin että olisitko vaan jotenkin toteuttanut heidän toiveitaan ettet itse ole saanut siitä mitään, tai että et ole koskaan ehtinyt tutustua itseesi että millaisesta seksistä tykkäät ja nimenomaan juuri nykyisen kumppanisi kanssa. Tai eihän kaikki luonnostaan ole seksuaalisesti innokkaita.. Eikös ole olemassa ihan erikseen jotain seksuaaliterapeutteja, auttaisko sellanen, en tosin tiedä hoitavatko he tällaisia juttuja vai mitä se heidän työnkuvansa pitää sisällään.

Mulla oli vuosi vauvan syntymän jälkeen täysin kiinnostamaton kausi, ja sen jälkeen kesti aikansa opetella homma uudestaan, tai hylätä vanhat kaavat omasta päästä ja alkaa etsimään uusia mieluisia juttuja jne. Kurjalta kuulostaa ajatus että pakotat itsesi seksiin miehen tyytyväisyyden takia, se varmaan omalta osaltaan lisää sun kiinnostamattomuutta koko asiaa kohtaan? Miehesi varmaan ymmärtäisi jos juttelisit asiasta hänen kanssaan ja ehkä hänellä vois olla jotain ehdotusta kans tilanteen parantamiseen.

No tsemppiä kuitenkin..

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Hanki tämä pirkuleen hormonikierukka :kieh:
MIKÄÄN ei riitä, mieskin jo juoksee pakoon kun oon kuulemma "aina munissa kiinni" :o

Wau! Yleensä kuulee juuri päinvastaista kommenttia...

Mutta ap, kannattaa käydä juttelemassa asiasta jollekin terapeutille, jos asia vaivaa. Ellei vaivaa, onko pakko tehdä mitään?!? Saattaa kyllä olla oikeestikin jotain hormonivajetta...

Yhteistyössä