Kannattaako tehdä kolmas lapsi????!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kamala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kamala

Vieras
Ikää pian 32 lapsia 2 (yksi enkeli myös), mies samanikäinen...Itsellä ei ammattia, kouluja on takana 3 mutta ei yksikään loppuun asti :( Osana niistä myös terveydelliset syyt. Mies käy töissä kesät ja muuten opiskelee, ja opiskelujen lomassa toimii myös nuoriso-ohjaajana iltaisn mistä saa palkan. Minulla ei siis vakituista ammattia, mies ulkomaalainen jos pakko mainita mutta kova tekemään töitä. Kolmas lapsi olisi haaveissa, mutta miten uskaltaa tässä tilanteessa? Tosin mietin, että jos taas kunnolla opiskelemaan lähden vie seuraavat 3 vuotta...silloin ikäero sisaruksiin jo taas liian iso :( Auttakaa, jotka samassa tilanteessa olleet...

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Jos sä haluat lapsen, sä yrität sitä, etkä välitä muista asioista.

Mutta tulevaisuus pelottaa...Näillä kahdellakin jo 4v väliä kun keskimmäinen kuoli ;´´( En halua seuraavaan liian suurta ikäeroa.

Ihana tuo lause: "mies ulkomaalainen, mutta kova tekemään töitä " :D
Mun kokemuksen mukaan ne ulkomaalaiset nimenomaan ON kovia tekemään töitä... =)

Mutta itse asiaan: jos vauvakuume on kova, niin eikun tositoimiin vaan. Opiskelemaan ehdit kyllä myöhemminkin, kun lapsiluku on täynnä ja kotiäitivuodet takana. Silloin voit keskittyä rauhassa opiskeluun ja työntekoon, kun ei tule enää poissaoloja äitiyslomien ja hoitovapaiden takia. Samaan syssyyn vaan kaikki lapset, sanon minä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Ihana tuo lause: "mies ulkomaalainen, mutta kova tekemään töitä " :D

Mä en ihan tajua, mitä väliä sillä on lastenteon kannalta, että mies on ulkomaalainen. Varsinkin jos sen kanssa on jo tehnyt lapsia. :D

Yhteistyössä