kannattaako vielä testata?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aloittaja

Vieras
Kuinka monella on plussa näkyny kun menkat neljä päivää (tai vähemmän) myöhässä?

Nyt ois mulla kolmas päivä, meinasin huomena testata mut en haluais turhaan? Viimeks testasin sinä päivänä ku menkkojen ois pitäny alkaa.. ja neg.

Kuinka herkkä testi, onko ollut säännöllinen kierto? Kyl sen nyt pitäis näkyä... Piatsi onhan noita poikkeuksia joilla ei näy ennekuin viikko kuukautisten pois jäännistä. Mä luulen että ne ihmiset juo tavallista enemmän vettä.. vai mistä se vois johtua, en tiedä.

Tää on tämmönen Cittarista ostettu PregCheck-raskaustestiliuskat 2kpl, eikä missään lue hCG-herkkyydestä mitään muuta, kuin että se mittaa sen pitoisuutta :D Luin käyttöohjeet alusta loppuun enkä nähnyt herkkyyttä missään.

Toisen niistä tein siis maanantaina, toinen ois huomena...

testasinkohan liian aikaisin noilla citymarketin pregchek testeillä kun ensimmäisen tein kp 27/29 ja toisen kp 30/29 nyt menossa kp 31/29. raskausoireita löytyy ja menkkoja ei kuulu ei näy..kiitos kaikille jotka viitsii vastata. ja molmmat oli negatiivisia.

Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Tää on tämmönen Cittarista ostettu PregCheck-raskaustestiliuskat 2kpl, eikä missään lue hCG-herkkyydestä mitään muuta, kuin että se mittaa sen pitoisuutta :D Luin käyttöohjeet alusta loppuun enkä nähnyt herkkyyttä missään.

Toisen niistä tein siis maanantaina, toinen ois huomena...

Mä testasin noilla ennen kuin mun menkkojen olisi pitänyt alkaa ja vahvempi plussa tuli kuin sellaisesta tosi herkästä :D

Yhteistyössä