T
terveys kohta mennyt
Vieras
Jatkaa samassa työssä syksyllä, koulussa jakelukeittiössä tiskaamassa? Käteen jää sama kuin olisin kotona plus menetän terveyteni!Eli työnilon saan palkaksi. Olkapää kipeä, lapaluu kipeä, kädet puutuu! Vuoden päästä olen täysin rampa! Varma paikka on kyllä, mutta haluaisin olla kiertävä sijainen, niin olisi monipuolisempi työ. Mietin vain jos pomolle kieltäydyn työstä, tuleeko kutsuja muualle. Pitäisikö ryhtyä työttömäksi, voisin käydä lenkillä milloin vain, salilla. Eli hoitaa omaa terveyttä ja hyvinvointia, se kyllä houkuttelisi...