kannattaisiko huolestua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fiona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

fiona

Vieras
Mies ollu viime aikoina todella etäinen,ei juurikaan keskustele.Lasten kanssa yhtäkkiä viettää aikaa paljon kodin ulkopuolella,kun minä joudun jäämään vauvan kanssa kotiin.Koulutuksia ja kokouksia aina ollut työn puolesta,ne on myös lisääntyneet.Nyt otti ja lähti sukulaisten kanssa viikonlopun viettoon vaikka lapset kipeänä,yhden otti mukaansa.Ihmetyttää tämä yhtäkkinen sukulaisista ja heidän kansaan ajan viettäminen.

Eipä paljoa jää aikaa tutustua vauvaan kun mulla kuitenkin 2 lasta lisäksi kotona.

Kyllä sen tiedän että omaa aikaa pitää antaa ja saada.Mutta,vedänkö sitten itseni ihan piippuun kun odottelen koska mies on saanu tarpeeksi omaa aikaa?Itse istun kotona 24h joka päivä.Tämäkin reissu oli tarkoitettu koko perheelle,mutta minkäs teet ku vauvalla ei rytmiä tms ja minä +lapset flunssassa.

Mä en vain tajua mikä nyt yhtäkkiä on muuttunut.Ennen mies ei menny sukulaistapaamisiin ku pakosta..viimeaikoina on kaikki kutsut ollu tervetulleita.Ei mua muuten häiritsisi niin paljo,mutta kun on ilmenny ongelmia mistä en ole tiennyt.Sekä miehen suku on täynnä pettäjiä.

Yhteistyössä