kannattaisko ostaa ovulaatiotesti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viima80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

viima80

Aktiivinen jäsen
20.10.2008
1 550
0
36
siis mulla tuo kierto on 30-36 päivää ja välillä tuollaisia 40-70 päivän. nyt olis jonkun näiden mukaan joulun aikaan mahdollisuus... eli kannattaako ostaa tuo testi et tietää tuleeko koko juttua vai pettyä taas parin viikon päästä jos ne menkat sattuu tulemaan edes jotenkin ajoissa. ollaan 5 kk yritetty lasta.

No se riippuu, ehkä lähinnä siitä miten säännöllinen seksielämä on.

Jos ostat, osta niitä mitkä voi tehdä aamupissasta. Esim. Fertest Prismasta. Se ei oikeesti oo hyväksi jos joutuu koko päivän miettimään että "no millon mä oon ollu tarpeeks monta tuntia pissaamatta ja juomatta jotta voin pisiä siihen tikkuun". Koko elämä alkaa pyöriä sen jutun ympärillä, ja se lisää ressiä. Ei hyvä. Fertestiin voi pisiä heti aamulla, ja sitten se on pois päiväjärjestyksestä!

Aika arpapeliä on, että onnistut juuri oikeaan aikaan testaamaan. Ovistestihän näyttää vaan tosi vähäisen ajan plussaa.

Minä ottaisin joulun jälkeen yhteyttä gyneen ja kysyisin kiertoapuja. Käytännössä siis kai Terolutit.

Alkuperäinen kirjoittaja ei varmaankaan:
Aika arpapeliä on, että onnistut juuri oikeaan aikaan testaamaan. Ovistestihän näyttää vaan tosi vähäisen ajan plussaa.

Kyllä mä sain aikoinani ihan selvät plussat ovistikkuihin.
Mut jos kaikki on kunnossa ja harrastaa seksiä joka toinen- kolmas päivä, ni kyllä sen pitäis tärpätä vuoden sisään.

Alkuperäinen kirjoittaja ei varmaankaan:

Minä ottaisin joulun jälkeen yhteyttä gyneen ja kysyisin kiertoapuja. Käytännössä siis kai Terolutit.

No voihan sitä testata vaikka joka toinen päivä melkein läpi kierron. Alkaa sitten vaan testaamaan joka pv kun viivat vahvistuu. Paljonhan niitä testejä silloin voi kulua, mutta tuo joka toinen pv systeemi vähentää vähän kulutusta kuitenkin.

Jos seksiä on joka toinen - joka kolmas päivä, en tikuttelisi. Jos taas ei, kuten meillä, tikuttaisin.

no nyt olis joulun aikaan juuri aikaa tuota seksiä harrastaa kun kummallakin alkaa perjantaina loma... muuten on ongelmia kun mies on paljon töissä ja kun vihdoin kotiin pääsee illalla niin ollaan kumpikin tosi poikki. et viikonloppuisin enemmänkin... no täytyy miettii. jos viel tän kerran olis ilman ja jos ei sitten mitään tapahdu niin ottais yhteyttä lääkäriin. pitäis muutenkin käydä joskus näyttämässä tuota päätä.

Yhteistyössä