Kannatti käydä Prismassa tänään!

Pyhä jysäys

Aktiivinen jäsen
13.06.2008
4 298
0
36
Viisi kassillista ruokaa, melkein kaikissa -50% lappu, ostokset makso yhteensä 56.60e =)
Nyt on pakkanen täynnä vaikka mitä. Ei tarvi hetkeen käydä kuin maitovarastoja täydentämässä.
Tästä lähin mua näkee Prismassa joka maanantai-aamu! :whistle: :wave:

juu täällä kanssa yksi köyhä äiti, joka viime viikolla kävi prismassa haalimassa noita -50% lihoja... vähän vaan hävetti mennä kassalle kun hihnalta pomppas silmille nuo 50% laput. Varmasti kaikki huomas. Mut kyl oli kotiin päästyä hyvä mieli kun ei tartte sormia syödä vaan on lihaa pakkanen täynnä... eikä tartte lähikaupasta hakee kallista lihaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Prisman maanantai shoppailija kanssa:
juu täällä kanssa yksi köyhä äiti, joka viime viikolla kävi prismassa haalimassa noita -50% lihoja... vähän vaan hävetti mennä kassalle kun hihnalta pomppas silmille nuo 50% laput. Varmasti kaikki huomas. Mut kyl oli kotiin päästyä hyvä mieli kun ei tartte sormia syödä vaan on lihaa pakkanen täynnä... eikä tartte lähikaupasta hakee kallista lihaa.

No mua ei kyllä hävetä pätkääkään ostaa -50% ostoksia.
Mulla oli tänään kaikki muu punalapulla leimattua paitsi leipä, juusto ja maito.
Ja tosiaan 5 kassillista ostin.
Miks sä häpeet niitä ostaa?

Minulle on tullut tavaksi käydä aina keskiviikkona aamupäivällä S-marketissa. Tuolla reissulla ostan kaikki itselle mieluiset -50-tuotteet, mitkä löydän. Usein käy niin, että lihaa, jogurtteja yms. ei tarvitse ostaa koko loppuviikon aikana. Hedelmät, vihannekset ja maidot ostan sitten täyteen hintaan.

meillä hinnoitellaan tilanteen mukaan eli miten keretään. jos illalla on hiljaisempaa aloitetaan hinnoittelu ja jopa käydään kaikki tuoteryhmät läpi. jos ei illalla kerkeä niin aamulla sitten hinnoitellaan. ja se on aamulla ensimmäisiä töitä mitä tehdään (tosin ison tuoteryhmän läpikäymiseen saattaa mennä jopa 2-3 t). ja joka päivä tehdään kyseinen homma!

Riihimäellä ja Hyvinkäällä on Prismoissa 'mätikset' tiskissä joka aamu. Ei kannata heti auettua mennä vaan tossa 8.30-9.00 sillon ovat jo kerinneet hinnoitella. Täällä alkavat lyömään alelappuja samalla kun täyttävät hyllyjä eli heti aamusta...

ja päiväystä tuotteissa on vielä jäljellä muutamat päivät :) Iso säästö kotihoidontuella olevalle.

Yhteistyössä