M
Minä jälleen
Vieras
Raskaustesti näytti plussaa. Viimeiset menkat alkoivat kaksi viikkoa sitten ja olivat todella pienet, jos ollenkaan. Tämä siis mahdollisesti tarkoittaa, että olen ollut raskaana jo 4vk (?). Raskaustestinhän pitäisi näyttää plussaa vasta muutama viikko hedelmöityksen jälkeen. Viimeisen kuukauden aikana olen ollut 4 kertaa juomassa alkoholia ihan kunnon humalaan ja polttanut tupakkaa. Olo ihan ihan mahdoton. Syyttelen itseäni typeryydestä ja yritän olla iloitsematta mahdollisesta raskaudesta. Sillä mitäs sitten, jos vauva onkin vahingoittunut juomisestani?
Olen varannut lääkäriajan ensi viikolle, mutta mietin, että pitäisikö kuitenkin odottaa seuraavien menkkojen alkamisaikaan ennen lääkäriin menoa. Ultrassahan ei kuitenkaan näy elämää ennen kuin 6-8vk raskautta on takana. Toisaalta voihan olla mahdollista, että raskaus on keskeytynyt (?) kun vuotoa (olemattomat menkat kaksi viikkoa sitten) tuli, mutta hormonia on vielä veressä. Tai että olen ollut raskaana, mutta alkio ei ole kiinnittynyt? Nyt oikeastaan vain odotellaan ja katsotaan... Ja tupakka ja alkholi ovat siihen saakka kiellettyjä.
Olen varannut lääkäriajan ensi viikolle, mutta mietin, että pitäisikö kuitenkin odottaa seuraavien menkkojen alkamisaikaan ennen lääkäriin menoa. Ultrassahan ei kuitenkaan näy elämää ennen kuin 6-8vk raskautta on takana. Toisaalta voihan olla mahdollista, että raskaus on keskeytynyt (?) kun vuotoa (olemattomat menkat kaksi viikkoa sitten) tuli, mutta hormonia on vielä veressä. Tai että olen ollut raskaana, mutta alkio ei ole kiinnittynyt? Nyt oikeastaan vain odotellaan ja katsotaan... Ja tupakka ja alkholi ovat siihen saakka kiellettyjä.