Ollaan ajateltu rakentaa uus talo, ku vanha on pikkusen käynyt ahtaaks. Haluttais Kannus-talo, mutt näyttää aika kalliilta... Onko kellään tietoa tai kokemuksia???<br><br>
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 23.11.2006 klo 15:54 vieras kirjoitti:Meillä rakennetaan parhaillaan kannustalon Rauhalaa. Parilta muultakin talotoimittajalta otettiin taarjoukset mutta esim. mansardin kattokaltevuus ja ikkunat eivät näyttäneet oikein miltään kun ei ollut "atioja" koristelistoja.Tuo kattokaltevuus esim. teritaloilla oli mun mielestä kun lässähtänyt pannukakku kannustaloon verrattuna.
Alkuperäinen kirjoittaja 23.11.2006 klo 16:17 MinnaV kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 23.11.2006 klo 15:54 vieras kirjoitti:Meillä rakennetaan parhaillaan kannustalon Rauhalaa. Parilta muultakin talotoimittajalta otettiin taarjoukset mutta esim. mansardin kattokaltevuus ja ikkunat eivät näyttäneet oikein miltään kun ei ollut "atioja" koristelistoja.Tuo kattokaltevuus esim. teritaloilla oli mun mielestä kun lässähtänyt pannukakku kannustaloon verrattuna.
Millasta Rauhalaa teette... neliöt yms... millasella pystytyksellä... millanen hinta on... mitä ootte tykänneet onko toimitukset pelanneet yms.. Jos jaksat vastata, niin oisin tosi kiitollinen. Saa laittaa myös yynä, jos et halua muille tietoja jakaa :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja 23.11.2006 klo 20:24 vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 23.11.2006 klo 16:17 MinnaV kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 23.11.2006 klo 15:54 vieras kirjoitti:Meillä rakennetaan parhaillaan kannustalon Rauhalaa. Parilta muultakin talotoimittajalta otettiin taarjoukset mutta esim. mansardin kattokaltevuus ja ikkunat eivät näyttäneet oikein miltään kun ei ollut "atioja" koristelistoja.Tuo kattokaltevuus esim. teritaloilla oli mun mielestä kun lässähtänyt pannukakku kannustaloon verrattuna.
Millasta Rauhalaa teette... neliöt yms... millasella pystytyksellä... millanen hinta on... mitä ootte tykänneet onko toimitukset pelanneet yms.. Jos jaksat vastata, niin oisin tosi kiitollinen. Saa laittaa myös yynä, jos et halua muille tietoja jakaa :heart:
Meille rakennetaan 190m2 mansardikattoista rauhalaa.Messurauhalaan tehty joitakin muutoksia mm. lämmin kuisti ja tekninen tila.
Pystytys oli siten että vesikatto tehtiin itse (peltikatto) mutta muuten pisimmälle viety mitä Kannustaloilta sai..ai niin, olisi saanut myös paneloinnin päätykolmioihin mutta meidän myyjä oli sitä mieltä että aika kallis hinta kannustaloilla joten suositteli että kannattaa tehdä itse.
Vertailtiin kolmea talotoimittajaa teri, jetta ja kannustalo. Pakettien hinnoissa kovin suuria eroja kun oli samalla toimitusasteella.Teri oli yllättäen kallein.
Ollaan oltu tyytyväisiä ja palvelu on kyllä todellakin tehtaalla pelannut.Suosittelen siis lämpimästi!
Meillä on omat kotisivut projektista.Jos laitat s-postisi osoitteen niin laitan sinulle osoitteen blogiimme.
Alkuperäinen kirjoittaja 24.11.2006 klo 09:00 vieras kirjoitti:En nyt jostain syystä saa profiilisia auki joten laitatko osoitteesi niin saan blogiosoitteen sulle laitettua?
:saint: <br><br>