Kansalaisaloite tyttöjen sukuelinten silpomisen kieltämisestä etenee eduskuntaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Öh mitä sitten luet?
Yleensä pyrin tutustumaan itse asiaan, eli olen lukenut haditheja ja koraanin ja muita islamiin liittyviä perinnekirjoituksia, mitä muslimit itse ovat julkaisseet.
Joskus huomasin että IS kirjoittaa astetta lievempiä suvakkipropakandaa kuin IL ja ilmoittavat siellä jopa raiskaajan kansalaisuuden, joten sitä olen sillon tällön lukenut.

Luitko linkitetyn Husseinin tekstin? Siinä sulle ajateltavaa, muslimin, päättäjän ja suvakin suusta.
Husu Hussein?
Jaa että lukisin linkkejä jonka kirjoittaja on väittänyt tämän maan olevan pelastettu somalien avulla ja että ainoastaan somalit työllistävät ja pelastavat tämän maan tuholta? Juu en lukenut.

No sepä hyvä, tiedöt siis että suvakit on vuosia tehneet työtä silpomisen estämiseksi ja saaneet useissa maissa monet luopumaan siitä. Vielä on paljon tehtävää, mut suunta on oikea.
P*askanmarjat ja marjanpaskat se mitään auta niin kauan kun ainakaan tämä asia ei tapahdu: Muslimit eivät hylkää islamin oppiaan/kulttuuriaan(miten voi ei-muslimi/kristitty vakuuttaa muslimimin ympärileikkauksen vääryydestä jolle se on opetettu jo äidin maidossa ja jolle jo koraani opettaa ja kehoittaa valehtelemaan ei-muslimeille?

No sepä hyvä, tiedöt siis että suvakit on vuosia tehneet työtä silpomisen estämiseksi ja saaneet useissa maissa monet luopumaan siitä. Vielä on paljon tehtävää, mut suunta on oikea.
Ei se nyt ihan näin mene, että voidaan hyvittää kaikki suvakkien tekemät hörhöilyt sillä, että laitetaan yksi lakialoite tulille. Jos ei olisi suvakkeja, niin aika hemmetin moni nainen olisi säästynyt Suomessakin raiskaukselta ja väkivallalta, ja valtio olisi säästänyt miljardeja.Niin hieno asia kuin tämä lakialoite onkin, niin ei se sitä tarkoita, että kaikki suvakkien teot ovat ok. Ja sitä paitsi, noista allekirjoittaneista lienee suuri osa ihan muita kuin suvakkeja.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Ei se nyt ihan näin mene, että voidaan hyvittää kaikki suvakkien tekemät hörhöilyt sillä, että laitetaan yksi lakialoite tulille. Jos ei olisi suvakkeja, niin aika hemmetin moni nainen olisi säästynyt Suomessakin raiskaukselta ja väkivallalta, ja valtio olisi säästänyt miljardeja.Niin hieno asia kuin tämä lakialoite onkin, niin ei se sitä tarkoita, että kaikki suvakkien teot ovat ok. Ja sitä paitsi, noista allekirjoittaneista lienee suuri osa ihan muita kuin suvakkeja.
(y)

Lueppa ekalta sivulta elenan väite, jo pelkästään aloitteen tekijä kumoaa sen 100-0

Lueppa ekalta sivulta elenan väite, jo pelkästään aloitteen tekijä kumoaa sen 100-0
Osoita viestis mulle niin kauan kun minusta puhut.
Finlaysonin toimitusjohtaja Jukka Kurttila on todellakin oikealla asialla, mutta valitettavasti hän ei ymmärrä, että samat ihmiset joiden asiaa hän ajaa...vastustavat myös toista asiaa jota hän vastustaa, nimittäin homoseksualismia-

Yhteistyössä