Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mites siellä vasemmiston ihmemaassa Venezuelassa oikein pyyhkii taloudellisessa mielessä ja muutenkin?
Onko suvakkien ääriajattelu sinusta pahasta, vai hyväksytkö sen?Luetko petri uudelleen otsikon, jotta ymmärtäisit - ehkä - että tässä ketjussa puhutaan Unkarista.
Mutta oma näkemykseni kysymykseeni: ei mene hyvin, diktaatuureissa ja ylipäänsä valtioissa, joissa on todella siis todella ahneat ja sairasmieliset, jopa narsisitset "johtajat", ei mene tavallisen kansalaisen kannalta hyvin, ja muutenkin ääripääajattelu on aina pahasta.
Se olin kyllä minä.Valeh... siis väitit, että se on voimassa.
Ihan sama![]()
No ei se ole, jos rupeat vänkäämään asiasta sellaisen kanssa, joka ei asiaan liity. Toki on vaikeaa tietää, kuka kirjoittaa ja mitä, jos ei laita nimimerkkiä. Mutta pitäisi riittää, jos sanotaan, etten kirjoittanut sitä ja sitä, eikä alkaa syyttää valehtelusta.
Käytöstavat, hyvä ihminen..
Sehän on hyvä että suvakit muuttaa pois. Muuttaisivat pois täältäkin.Et vissiin lukenut juttua kunnolla ja monet nuoret muuttavat pois.
Miten suvakki ja ilmastonmuutos liittyy toisiinsa?Sehän on hyvä että suvakit muuttaa pois. Muuttaisivat pois täältäkin.
Menköön johonkin omaan utopiaansa elämään ja voivotteleen Trumppia ja ilmastonmuutoista ilman sähköä.
Jos niillä sun kavereilla olis ollut varaa maksaa televisio ja nähdä uutisia, että ruokaa ON VARAA ostaa kaupasta joissain maissa, eikä kaikkea tarvitse kasvattaa itse, olis ne ehkä samaa mieltä sen suvakin kanssa.Kävin muutama kuukausi sitten Unkarissa ja hyvin tyytyväinen kansa kyseessä.
Eräs työtön suvakki sen sijaan tuli jotakin kitiseen ja se hiljennettiin nopeasti ja kerrottiin terveiset että muuta pois. Kukaan ei jää sellaisia kaipaamaan. Globalismi/suvakismi on aikamme rutto ja kolera joka pitää kitkeä pois.
Hyvin on suhun uponnut YLE:n suvakkipropaganda.Jos niillä sun kavereilla olis ollut varaa maksaa televisio ja nähdä uutisia, että ruokaa ON VARAA ostaa kaupasta joissain maissa, eikä kaikkea tarvitse kasvattaa itse, olis ne ehkä samaa mieltä sen suvakin kanssa.
Tai sitten vain vastasin samalla tyylillä takaisin, kuin mitä oli kirjoittanut viestin. Mitäs luulet.Hyvin on suhun uponnut YLE:n suvakkipropaganda.
Unkarissa paikalliset asukkaat syö hampurilaisravintoloissa ihan niinku täälläkin ja bilettävät viikonloppuisin.
No sinun paskanpuhuminen ei liity faktoihin millään muotoa.Tai sitten vain vastasin samalla tyylillä takaisin, kuin mitä oli kirjoittanut viestin. Mitäs luulet.