V
vierailija
Vieras
Sortuiko Sanna Marin huijaamaan urheiluvideolla? Asiantuntijalta selvä näkemys
Kaksi ammattilaista perkasi Sanna Marinin urheiluvideon sisällön perinpohjaisesti.
Eipä yllättänyt...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sanna hallaa ruohoa.
Ap: hanki elämä.
Iltalehden Sanna Ukkola on taas turvautunut klikkiotsikkoon. Naisparalla lienee lukijakunta jo vähissä, kun pitää näpytellä Sanna-juttuja.Sanna hallaa ruohoa.
Ap: hanki elämä.
Tämän ketjun aiheena ei ole Iltalehden juttu, vaan Iltasanomien.Iltalehden Sanna Ukkola on taas turvautunut klikkiotsikkoon. Naisparalla lienee lukijakunta jo vähissä, kun pitää näpytellä Sanna-juttuja.
Aapeella tosiaan lääkitysteho on lopahtanut.
Olen jo jonkin aikaa iloinnut hänen paremmasta
kaudesta. Setis on toivoton tapaus. Hän pysyköön harhoissaan. Kirjoitin ensin väärin harjoissaan.
Siirryin tietokoneelle, kun kännykällä ja iPadilla
tulee enemmän kirjoitusvirheitä.
Tämän postauksen jälkeen tulee luultavasti palstalle
lukematon määrä sivuja minun parjausviestejä.
Biden oli haukkunut Putinia hulluksi paskiaiseksi.
Trump ehkä menettää pilvenpiirtäjänsä. Tässä lukemani aamun uutiset. Avaruusromu rojahti Tyyneen valtamereen. Kyllä Sanna Ukkolan kannattaisi vaihtaa kirjoituksen aiheitaan ja lyhentää roimasti tekstejään. Minä huilailen tänään kahden päivän Netflix-maratonin jälkeen. Ehkä käyn alepan kahvi plus Dallas-pulla 1,50 € tarjouskahvilla.
Joskus elämä vain pitää laittaa risaiseksi vähävaraisena loisena. Toiset käyttävät myös sanaa eläkeläinen.
Ps. Jos lukijaa otti lujille tekstini, harjaamaan pääsee Savossa olevaan Harjamäkeen. Siellä löytyy harjoja joka lähtöön.
Tämän ketjun aiheena ei ole Iltalehden juttu, vaan Iltasanomien.
[/LAINAUS]
Pahoitteluni. Vastasin väärään ketjuun.
Säälin toimittajia, jotka repivät jutun golfkentän ruohotupsun
tallaamisesta. Olen aina naureskellut golfin harrastajien kustannuksella. Ysärillä naureskelimme appiukon kanssa hänen mökkinaapurin golfhurahdukselle. Siihen aikaa puhuttiin jopa golfleskistä.
Olen aina sanonut, että pallon perässä en juoksentele ja miesten perässä sitäkin vähemmän. Mielestäni kaikki urheilulajit ovat tyhjän toimittamista. Siitä säästyneet varat voisi ohjata järkevämpiin asioihin. Viimeisin hupatus on suksen siteiden uusi kiinnitystapa. Juha Mieto olisi vitsin mukaan voittanut, jos suksen siteet olisi kiinnitetty lähemmäs suksien kärkiä. Mitä ihminen niillä sekunnin sadasosilla tekee? kysyy kirjoittaja, jota edesmennyt urheilualan johtohahmo luuli Helsingin yössä urheilijaksi.