Kapea lantio, mutta paksut reidet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paksus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paksus

Vieras
Onko muita, joilla on kapea lantio, mutta paksut reidet? Mistä löydätte housuja? Monesti housuissa lantion ollessa sopiva reidet kirraa tai ei mahdu edes. D-mallin vaatteita ei myydä melkein missään, en ainakaan löydä. Jos joku tietää, missä myydään linkkiä voisi pistää.

Mä oon saman mallinen, mutta ei mulla mitään apuja ole tarjota, pelkkää myötätuntoa ja vertaistukea :D

Jaa mistä löydän oikeanlaisia housuja? No en mistään, tietenkään. Siksipä käytänkin väärän mallisia. Suurimmaksi osaksi ovat sellaisia, että istuvat reisistä ja lököttävät lantiolta. Matalavyötäröiset ei pysy jalassa, vaan pitää nostaa koko ajan ja silti näkyy puoli hanuria. Korkeavyötäröiset kiristää massusta, kun ei ole normaalia lantio/vyötärösuhdetta.

Mä oon saman mallinen, mutta ei mulla mitään apuja ole tarjota, pelkkää myötätuntoa ja vertaistukea :D

Jaa mistä löydän oikeanlaisia housuja? No en mistään, tietenkään. Siksipä käytänkin väärän mallisia. Suurimmaksi osaksi ovat sellaisia, että istuvat reisistä ja lököttävät lantiolta. Matalavyötäröiset ei pysy jalassa, vaan pitää nostaa koko ajan ja silti näkyy puoli hanuria. Korkeavyötäröiset kiristää massusta, kun ei ole normaalia lantio/vyötärösuhdetta.

Auts :D. ''kiva'' etten ole kumminkaan ainoo. Tuntuu kummalta, et iso perseisille ja kapea reitisille kyllä löytyy housuja silti. Mut ei toisinpäin. Googlasin jo bodarimeisten housuja turhautuneena. Niillähän on kapee lantio ja paksut reidet kans. Plääh, eihän en nyt sovi, kun oon nainen itse. Pitää jatkaa etsimistä.

Yhteistyössä