Kappahallin XL mallikisa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kuje"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tekis niin mieli itsekkin osallistua tohon, mutta en kehtaa :( liikaa tuttuja varmasti katsoo sitä, tosin niiltä sais varmasti ääniä. pääseeköhän eniten ääniä saaneet jatkoon, mistä kappAhalin henk.kunta valitsee voittajan?

[QUOTE="vieras";26867052]Voiko tuohon vielä osallistua[/QUOTE]

Katselin sääntöjä ja näemmä voi siellä on myös toinen osa kilpailu myöhemmin :) Annoin ääneni Emmi Kinnuselle ja Meri Kurteliukselle paras voittakoon!

Pipsa ehdottomasti voittoon vaikka olen samaa mieltä että tuskin koko kisaa voittaa eikä ilmeisesti voitto ole tärkeintä (lukee blogissa) pidän kyllä tuosta sen asenteesta kaikkea kohtaan. Pipsan vaatekokohan on 52-56 niin eiköhän Kappahallin vaatteet mene senkin päälle tai en ainakaan uskoisi että se osallistuisi jos ei menisi päälle. Lukeehan se säännöissäkin että pitää mahtua niiden vaatteisiin. Annoin ääneni viidelle henkilölle joista yksi on tuo Pipsa.

Suurin KappAhlin koko on 56, eli ainakin jotain sieltä löytyy Pipsallekin. Tuskin kaikkia vaatemalleja kuitenkaan tehdään noin isossa koossa.

itse kulutan ton kaupan XL-malliston vaatteita ni siellä tosiaan on kaikista vaatteista tota 56 kokoa mut oon huomannu et siel on vaan1-2kpl tota suurinta kokoo kun taas pienempiä kokoja on saatavilla useampi määrä. jos ne ton pipsan haluaa malliksi ni kyllä ne keksii semmoset keinot et saavat ne vaatteet sen päälle. xd

itse kulutan ton kaupan XL-malliston vaatteita ni siellä tosiaan on kaikista vaatteista tota 56 kokoa mut oon huomannu et siel on vaan1-2kpl tota suurinta kokoo kun taas pienempiä kokoja on saatavilla useampi määrä. jos ne ton pipsan haluaa malliksi ni kyllä ne keksii semmoset keinot et saavat ne vaatteet sen päälle. xd

Okei, mistähän olen saanut tuollaisen mielikuvan, että isoimmassa koossa olisi vain jotain trikoota. No, shoppailenkin "pienten tyttöjen osastolla".

Pipsa ei kyllä ulkoisesti ole kaunein ehdokkaista.

Okei, mistähän olen saanut tuollaisen mielikuvan, että isoimmassa koossa olisi vain jotain trikoota. No, shoppailenkin "pienten tyttöjen osastolla".

Pipsa ei kyllä ulkoisesti ole kaunein ehdokkaista.

Kyllä siellä on ihan kaikki vaatteet 56 kokoon saakka ja trikoostahan nuo kaikki on tehty. Totta, Pipsa ei ole kaunein mutta jokin tekee siitä kuitenkin kauniin.

[QUOTE="minä";26870066]äänestän heitä, jotka ovat mielestäni kauneimpia. :)[/QUOTE]

Samoin, oli koko mikä tahansa :) Kärkikolmikolle tulleita äänivyöryjä en ymmärrä, mutta eipä minun tarvitsekaan :D

[QUOTE="mahtisonnitar";26864887]tekis niin mieli itsekkin osallistua tohon, mutta en kehtaa :( liikaa tuttuja varmasti katsoo sitä, tosin niiltä sais varmasti ääniä. pääseeköhän eniten ääniä saaneet jatkoon, mistä kappAhalin henk.kunta valitsee voittajan?[/QUOTE]

Pöh, osallistu vaan! :)

Mäkin uskalsin. Ja tein sen just siks, et halusin voittaa kammoni kokonaan. Nyt ei paljon paina enää liikkua ulkona p*rseestä revityn näköisenä tai porhaltaa kylpylään kun on tuol keikkunut uimapuvussa :D

"OSAKILPAILU 1: 6.-19.8.2012 yhTEEnSÄ 15 KILPAILIJAA PÄÄSEE SEMIfInAALIIn. TUOMARISTO vALITSEE 14 SEMIfInALISTIA JA 1 SEMIfInALISTI vALITAAn yLEISÖn ÄÄnTEn PERUSTEELLA. SEMIfInAALIIn vALITAAn KILPAILIJA, JOKA On SAAnUT EnITEn ÄÄnIÄ OSAKILPAILUPERIOdIn AIKAnA. vOITTAJAn nIMI JULKAISTAAn OSAKILPAILUPERIOdIn PÄÄTTyMISEn JÄLKEEn PERJAnTAInA 24.8.2012. "

muoks. Ja sitä en tiedä, miksi tuo teksti kilpailusäännöistä meni tuolleen :D

Viimeksi muokattu:
Pöh, osallistu vaan! :)

Mäkin uskalsin. Ja tein sen just siks, et halusin voittaa kammoni kokonaan. Nyt ei paljon paina enää liikkua ulkona p*rseestä revityn näköisenä tai porhaltaa kylpylään kun on tuol keikkunut uimapuvussa :D

"OSAKILPAILU 1: 6.-19.8.2012 yhTEEnSÄ 15 KILPAILIJAA PÄÄSEE SEMIfInAALIIn. TUOMARISTO vALITSEE 14 SEMIfInALISTIA JA 1 SEMIfInALISTI vALITAAn yLEISÖn ÄÄnTEn PERUSTEELLA. SEMIfInAALIIn vALITAAn KILPAILIJA, JOKA On SAAnUT EnITEn ÄÄnIÄ OSAKILPAILUPERIOdIn AIKAnA. vOITTAJAn nIMI JULKAISTAAn OSAKILPAILUPERIOdIn PÄÄTTyMISEn JÄLKEEn PERJAnTAInA 24.8.2012. "

Hienoa :) Olisi mukava kuulla kilpailuun osallistujan näkövinkkelistä, kenet miellät pahimmiksi vastustajiksi? :)

Yhteistyössä