V
vierailija
Vieras
Kolmen vuoden kapseli asennettiin synnytyksen jälkeen, vaihtoaika ensi vuonna maaliskuussa. Viikko sitten tuntui "kupla" vatsassa, sama tunne kuin esikoista aloin odottaa ja menin lääkäriinkin valittamaan silloin, että mikä mun vatsassa on, viikko siitä positiivinen testi. En puuttunut tunteeseen sen enempää, kiireistä yrittäjän elämää kun elän. Mutta sitten tuli muutamana aamuna oksettava olo, väsymys on ollut ihan kauhea, meinaan nukahtaa pystyyn. Esikoistakin oottaessa en muuta tehnyt kuin kävin töissä ja nukuin. Pistin tämänkin kiireisen syksyn piikkiin.
Noh, nenä on ollut nuhainen pari vko, ei muita flunssan oireita ja nyt vielä alkanut sitten tulemaan repäisykipuja aivastaessa/sohvalta noustessa. Ja nännit tuntuu vähän aroilta.
Olen aika varma, että nämä on raskausoireita. Testi odottaa kaapissa, mutta unohdin tehdä aamulla..
Voiko nämä olla vaan kapselin aiheuttamia oireita (mitään oireita siitä ei ole aiemmin ollut)? Onko muita joilla raskaus alkanut kapselista huolimatta?
Noh, nenä on ollut nuhainen pari vko, ei muita flunssan oireita ja nyt vielä alkanut sitten tulemaan repäisykipuja aivastaessa/sohvalta noustessa. Ja nännit tuntuu vähän aroilta.
Olen aika varma, että nämä on raskausoireita. Testi odottaa kaapissa, mutta unohdin tehdä aamulla..
Voiko nämä olla vaan kapselin aiheuttamia oireita (mitään oireita siitä ei ole aiemmin ollut)? Onko muita joilla raskaus alkanut kapselista huolimatta?