V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja joo:kuitenkin siellä on vaan sihahtanut karhu-tölkki![]()
Tai urbaanilegenda! me ei uskota mitään ellei saada linkkiä reaaliaikaiseen videoon!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:kuitenkin siellä on vaan sihahtanut karhu-tölkki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kultakimpale:Alkuperäinen kirjoittaja vv:mtv3 katsojista ei oo niin väliä, ylen kanavat ja nelonen näytti hätätiedotteen, mutta mtv3 mainoksia!![]()
Kolmonen näytti tiedotteen ennen mainoksia. Me nähtiin se siitä ja samantien soitettiin mun äidille, ettei lähde lenkille kun asuu juuri tuolla suunnalla
Luin että "samantien soitettiin mun äidille, että lähde lenkille..."![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja muikku:Alkuperäinen kirjoittaja ....:varmaan sama karhu joka pyöri koivistonkylässä
no tuskimpa vaan. Vai aattelitko, että se on jolkotellu tuolla moottoritien varsilla tai kerrostalojen välissä, ehkä sen JOKU olis huomannu kuitenkin matkaa aika paljon....
koivistonkylästä multisiltaan ei ole kovin pitkä matka ja luuletko ettei siinä ole metsää välissä mitä kautta kulkea??
Alkuperäinen kirjoittaja plm:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja muikku:Alkuperäinen kirjoittaja ....:varmaan sama karhu joka pyöri koivistonkylässä
no tuskimpa vaan. Vai aattelitko, että se on jolkotellu tuolla moottoritien varsilla tai kerrostalojen välissä, ehkä sen JOKU olis huomannu kuitenkin matkaa aika paljon....
koivistonkylästä multisiltaan ei ole kovin pitkä matka ja luuletko ettei siinä ole metsää välissä mitä kautta kulkea??
Mistä sä ton Multsun repäsit?
Karhu on nähty Toiviossa eli Pirkkalan rajalla joten on kyllä matkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja plm:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja muikku:Alkuperäinen kirjoittaja ....:varmaan sama karhu joka pyöri koivistonkylässä
Alkuperäinen kirjoittaja ....:Alkuperäinen kirjoittaja plm:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja muikku:Alkuperäinen kirjoittaja ....:varmaan sama karhu joka pyöri koivistonkylässä
no ihan luki tiedotteessa mikä töllössä tuli..
Alkuperäinen kirjoittaja nelli:Just joo... meidän ei vissiin sitten tarvitsisi ikuna poistua kotona, jos lähellä olevat karhut on noin vaarallisia... On se kumma kun nuo kaupungin lähellä olevat karhut on vaarallisempia. kuin haja-asutusalueen pihoihin tulevat nallet- HUOH
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kello 23.40 tiedote: Karhua ei löydetty, viimeisin havainto oli etelän suuntaan, kohti Lempäälää. Lopuksi tarkistettiin Pirkkalan Toiviosta yksi havainto, joka oli ilmeinen hirvi. Metsään on tullut pilkkosen pimeä ja etsinnät jouduttiin lopettamaan.
Asiasta ei tiedoteta enää, ellei uusia havaintoja karhusta tule.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kello 23.40 tiedote: Karhua ei löydetty, viimeisin havainto oli etelän suuntaan, kohti Lempäälää. Lopuksi tarkistettiin Pirkkalan Toiviosta yksi havainto, joka oli ilmeinen hirvi. Metsään on tullut pilkkosen pimeä ja etsinnät jouduttiin lopettamaan.
Siis oikeesti, mä en ala. Mä joudun jo lapissa mökillä pelkään, et karhu tulee liian liki ja nyt vielä kotonakin! Täällä se on varmaan meillä aamulla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kello 23.40 tiedote: Karhua ei löydetty, viimeisin havainto oli etelän suuntaan, kohti Lempäälää. Lopuksi tarkistettiin Pirkkalan Toiviosta yksi havainto, joka oli ilmeinen hirvi. Metsään on tullut pilkkosen pimeä ja etsinnät jouduttiin lopettamaan.
Siis oikeesti, mä en ala. Mä joudun jo lapissa mökillä pelkään, et karhu tulee liian liki ja nyt vielä kotonakin! Täällä se on varmaan meillä aamulla![]()
Missä asutte? Kaukajärven suunnalla oli kuulemma tänään toinen karhuhavainto, en tiiä ilkeekö aamulla uimarannalle lähteä kun oikopolku on ihan metsäreittiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kello 23.40 tiedote: Karhua ei löydetty, viimeisin havainto oli etelän suuntaan, kohti Lempäälää. Lopuksi tarkistettiin Pirkkalan Toiviosta yksi havainto, joka oli ilmeinen hirvi. Metsään on tullut pilkkosen pimeä ja etsinnät jouduttiin lopettamaan.
Missä asutte? Kaukajärven suunnalla oli kuulemma tänään toinen karhuhavainto, en tiiä ilkeekö aamulla uimarannalle lähteä kun oikopolku on ihan metsäreittiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja d:Antais nyt vaan sen karhun olla..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja d:Antais nyt vaan sen karhun olla..
Niinhän ne nyt antaakin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Suomalaiset tuntien siellä on uteliaita enemmän kuin mustikoita metsässä.
Alkuperäinen kirjoittaja hih:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Suomalaiset tuntien siellä on uteliaita enemmän kuin mustikoita metsässä.
tää ilmaisu pisti naurattaanenemmän ku mustikoita metsässä
![]()
![]()
![]()
kiitos illan hihityskohtauksesta. mielikuva uteliaana pällistelevistä suolalaisista sellaset mustikkahatut päässä joita on niissä lastenkirjoissa mustikkapojilla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kello 23.40 tiedote: Karhua ei löydetty, viimeisin havainto oli etelän suuntaan, kohti Lempäälää. Lopuksi tarkistettiin Pirkkalan Toiviosta yksi havainto, joka oli ilmeinen hirvi. Metsään on tullut pilkkosen pimeä ja etsinnät jouduttiin lopettamaan.
Jos oli sama karhu?
Toinenkin havainto? Metsästäjä oli karhujahdissa jo aiemmin tänään
01.08.2010 - 22:55 (22:40) - Kommentit: 3
Aamulehden tietojen mukaan tänään sunnuntaina on tehty myös toinen karhuhavainto Tampereella. Tamperelainen riistamies Lasse Tamminen kertoo toimitukselle, että hän on ollut päivällä etsimässä karhua Kaukajärvellä, Vehmaisten majan maastossa.
Tuolla etsintäretkellä ei löytynyt karhua.
Toivion alueella kohdattu karhu ei ole ensimmäinen. Riistamiehet kertovat, että Toivion lähellä Sarankulman ja Peltolammin välissä olevassa Rukkamäen tasoristeyksessä on nähty karhu muutama vuosi sitten.
Aamulehti