Karjalan kunnailla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja On asia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minustakin oli pettymys. Haluisin sen Jaken ja blondin takas yhteen, ja Harrille ja vaimolle (en muista mitään nimiä just nyt) vauvan jne. Mutta tämä sarja oli viimekin kaudella hitaasti lämpiävä, joten ehkä se alkaa taas kiinnostumaan. Ja oli pettymys kun se kyläkoulun puolesta protestoijan miesystävä (en muista nimiä!!) alkoi sanomaan, että suhde oli tylsä.

Joo, vähän vaisu oli eka uus jakso ja mä ootin sitä ku kuuta nousevaa. Luulempa että kauppias pariskunta kuitenkin saa lapsen kun tv sarjasta on kyse. Ja vieläpä vahingossa, kun lopettavat stressaamasta. Tai sitten he adoptoivat. Jotenkin latteeta, kun se yksi tyttö meni just sen työkaverinsa kanssa kihloihin. Se yks ukko sais palata takas maailmalta.

Sarjan taso on laskenut mielestäni tosi paljon. Se alkaa olla samanlaista sontaa kuin salkkarit. Onko näyttelijät väsyneitä? Vai mikä muu mättää? Eka talvi oli hyvä, mutta tämä ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minustakin oli pettymys. Haluisin sen Jaken ja blondin takas yhteen, ja Harrille ja vaimolle (en muista mitään nimiä just nyt) vauvan jne..

Peesi. Ja uusien jaksojen tultua mulle oli yllätys, että se hotellin respassa työskennellyt tyttö on sen Keijon tyttö. Muistaakseni ekalla kaudella eivät olleet missään tekemisissä ja nyt on sitten isä ja tytär. Vai menikö mulla jotain ohi ekalla kauhdella?!

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Peesi. Ja uusien jaksojen tultua mulle oli yllätys, että se hotellin respassa työskennellyt tyttö on sen Keijon tyttö. Muistaakseni ekalla kaudella eivät olleet missään tekemisissä ja nyt on sitten isä ja tytär. Vai menikö mulla jotain ohi ekalla kauhdella?!

Kyllähän sen hotellin respassa työskentelevän tytön nimi on ollu niissä alkuteksteissä aina Sahinoja.

Musta hyvä sarja, eikä ollenkaan niin tylsästi alkanu ku mitä väitätte. Ja olettehan tietoisia että sitä on tullu jo 5 uutta jaksoa???

Kyllä se raspan tyttö oli jo ekalla kaudella Keijon tyttö eli asui isänsä ja veljäensä kanssa ja kyl ne muutenkin oli tekemisissä keskenään eli kyl hoya bellalla on mennyt ekalla kaudella jotain ohi :D

Mun mielestä nää uudet jaksot on väkisinväännetyn oloisia, viimeksi just sanoinkin miehelle et olis ollu parempi jos sarja olis jäänyt vain siihen yhteen kauteen :/

Alkuperäinen kirjoittaja Jossu:
Mun mielestä nää uudet jaksot on väkisinväännetyn oloisia, viimeksi just sanoinkin miehelle et olis ollu parempi jos sarja olis jäänyt vain siihen yhteen kauteen :/

Olen täysin samaa mieltä. Ei sitä viitsi enää katsoa, ala-arvoista työtä.

Yhteistyössä