V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Surullista
Ei kai kukaan vanhempi ajattele jättäessään lapsensa hetkeksi kuistille, että juuri nyt ne jarrut pettää, tulee iso tuulenpuuska joka paiskaa vaunut kuistin kaiteen (?) yli. Ihan sama mitä käyttöohjeissa lukee...ei tuollaiseen osaisi paraskaan palstamamma varautua.
Ei kyse ole kenenkään paremmuudesta. Itse olen varmaan sitten liian ylisuojelevainen, mutta mieluummin niin kuin "onnettomuuden, joka on erittäin harvinainen" uhri. En ole ikinä nukuttanut lapsiani vaunuissa, juuri turvallisuussyistä maalaisjärjellä ajatellen eli en olisi vieressä kuulemassa lapsen hengitystä. Toki kotona olen kuitenkin käynyt vauvan nukkuessa suihkussa tms eli en ole joka sekunti ollut kuulemassa tuleeko kenties puklu, mutta yleensä sitä äitinä osaa tunnistaa hetken, jolloin vauva nukkuu turvallisesti syvää unta ja voi hetkeksi mennä eri huoneeseenkin. Olen aina ihmetellyt tätä vaunuissa nukuttamista, miten ihmiset uskaltavat.
Jos lapsi hetkeksi on jätetty kuistille vaunuihin, niin siten olisin jossain tilanteessa saattanut tehdä itsekin, mutta varmistaen ettei ne vaunut voi siitä mitenkään mihinkään suuntaan pudota tai valua, ilman jarruja tai ei..
Surullista
Ei kai kukaan vanhempi ajattele jättäessään lapsensa hetkeksi kuistille, että juuri nyt ne jarrut pettää, tulee iso tuulenpuuska joka paiskaa vaunut kuistin kaiteen (?) yli. Ihan sama mitä käyttöohjeissa lukee...ei tuollaiseen osaisi paraskaan palstamamma varautua.