Karmeimmat häät, joissa olet ollut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häävieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ruokana kaalilaatikkoa ja itsetehtyä maksapasteijaa (hyi saatana). Tanssit heinäladossa. Piti valehdella että lapsenvahdin pitää lähteä ja pääsimme lähtemään kotiin.

Miehen serkun häät. Olimme silloin vasta seurustelleet ehkä puolivuotta, enkä tuntenut mieheni äidin suvusta yhtään ketään. Ainoat tutut oli mies ja tämän siskot. No häät oli ulkonakeskellä metsää keskellä ei mitään. Pöydät olivat teltoissa. Lähellä yksi talo, jossasisällä oli hääparin ja heidäb läheistensä pöydät. mutta ei juoksevaa, vettä, vessaa jne. Mailla halmeilla. Bajamaja pihassa. Ensinnäkin morsian oli saanut huippuidean, että sekoitetaan vieraat täysin. Minut oli siis istutettu eri telttaan ja pöytään kun mies ja hänen siskonsa. En tuntenut ketään, mutta he kaikki muut tunsivat toisensa. Ja heillä oli oikein mukavaa muistella vanhojaja yhteisiä tuttuja. Ketään ei kiinnostanut kuka olen miksi olen. He olivat vielä morsiamen sukua, joten kukaan heistä ei edes tiennyt kuka mieheni oli.
Ruokana oli vain kalasoppaa. Olen erittäin allerginen kalalle, joten sain ruuaksi palan ruisleipää. Kyseessä kuitenkin koko päivän tapahtuma. Vihkiminenkin suoritettiin myös siellä pusikossa. Paikalle oli kuljetus, joten pois ei päässyt kuin vasta illalla samalla kuljetuksella.

Siellä mä sitten istuin ja kiroilin itsekseni koko helkkarin päivän. Ja kaikki ohjelma ja puheet oli tietty siellä talossa, jonne mahtui vain morsiuspari ja lähipiiri.

Ohoh, JonTripletin hääkokemus kuulostaa kyl tuskaselta. :o Olisin kyllä lähteny kesken pois, vaikka kävellen :D btw, olen luullu että jontriplet on mies, ? Nikin takia kai.

Ei herra jumala mitä häitä... Sen nyt ymmärtää ettei kaikki voi kaikesta tykätä, ruoka voi olla "väärää" jonkun mielestä ja tylsää jne, mutta ei se häistä karmeita tee. Mutta eikö nyt sen vertaa järkeä ole että jotkut perusasiat kuitenkin olisi häissä kunnossa?

Ei vitsit näille on saanut nauraa :D

Mä en yllä tarinallani lähimaillekaan tämän ketjun tasolle, mutta kerronpa nyt kumminkin. Tylsimmät häät olivat serkkuni häät. Hän on suomenruotsalainen, ja miehensä Saksasta. Kaikki puhuttiin kolmella kielellä, suomeksi viimeisenä, ja aina kun kaaso pääsi vihdoin suomenkieleen, Saksasta tullut sulhasen suku piti sellaista meteliä, nauraa hekottivat ja pulisivat, ettei kaason puheesta kuulunut mitään. Onnittelujen jälkeen morsiusparia kuvattiin varmaan kaksi tuntia jossain rannassa, ja hääväki odotteli peukaloitaan pyöritellen ja nälissään. Ruuan jälkeen seurasi ohjelmaa, joka oli alussa hauskaa, mutta sitä oli loputtomasti... ja taas meidän suomenkielisten pieni porukka seurasi takavasemmalla saksalaisten häävieraiden mellastusta sekä toisaalla morsiamen laajan ruotsinkielisen ystäväjoukon hauskanpitoa. Onneksi sentään ruoka oli hyvää ja paikka oli kaunis. Alkoholia ei tarjoltu ja häät kestivät puolille öin. Tylsää oli.

Ohoh, JonTripletin hääkokemus kuulostaa kyl tuskaselta. :o Olisin kyllä lähteny kesken pois, vaikka kävellen :D btw, olen luullu että jontriplet on mies, ? Nikin takia kai.

Sit ois pitäny myös uida oltiin siis myös venematkan takana :) kyl se nyt 10v myöhemmin jaksaa naurattaa. Varsinkin kun tää pari eros puolvuotta häiden jälkeen.

Joo nikki saattaa hämmentää. Se on väännös yhdestä poikabändistä (NKOTB) :) :heart:

Pakko jakaa tähän serkkuni häät; pitivät syrjäisessä kylässä hyvin sokkeloisessa talossa ja meidät oli sijoitettu huoneeseen, josta ei nähnyt hääparia, eikä muutenkaan kuullut yhtään mitään. Lisäksi muuten niin menevä pariskunta oli päättänyt jättää alkoholitarjoilun vasta puoli kymmeneen, jolloin jokainen oli jo niin väsynyt päivän odottelusta, ettei enää kiinnostanut. Ja paikka meni kiinni puoli 12, jonka jälkeen me saimme lähteä kotimatkalle ja pariskunnan lähiystävät jäivät keskenään juhlimaan aamuun. Että tällaista, meni vielä kemut päällekkäin yksien festareiden kanssa, kyllä potkittiin siskoni kanssa toisiamme, kun ei älytty jättää häitä välistä. Kaikki muut häät, joissa olen ollut, on olleet ihan mahtavia. Mutta pakko ollakin, kun vertailukohteena on aina nuo serkkuni maailman tylsimmät häät... :)

Alkuperäinen kirjoittaja häävieras;26672297:
Tosin tämän bestmaninkin "rakkaus" loppui siihen, että morsian vietti hääyön bestmanin kanssa sulhasen nukkuessa yksin..

Aika pelimies toi bestman! Tyttö-rukka jäi sit ilman suurta rakkauttaan!!!

Yhteistyössä