karmivaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KettuRepussa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KettuRepussa

Jäsen
27.09.2007
168
1
16
Lähdin tänään aamupäiväksi tytön kanssa puistoon ja kun tultiin kotio niin radio huusi täysillä. Siis TOSI kovalla, kuului hyvin jo hissille. Olin jättänyt päälle normaalivolyymille.

Lisäksi tv:n päältä oli digiboksin kaukosäädin pudonnut lattialle, patterit lattialla levällään mutta patteriluukun kansi oli tv:n päällä. Vaikka siis kake itse ja patterit oli lattialla.

Onkohan meillä käynyt joku???? Mies on päivän työmatkalla eikä ole käynyt kotona (soitin, ei ollut tosiaankaan käynyt). Muilla ei avaimia ole.
Mun lompakko oli ruokapöydällä eikä sieltä ollut mitään otettu. Muutenkin kaikki oli "normaalisti", vain tuo huutava radio ja kake.

Nyt häiritsee ihan jumalattomasti!!!

Lintu?

Ja ihan mielenkiinnosta, miksi jätit sen radion auki kun lähdit ulos?

Mulla on joskus käynyt jotain samantyyppistä, jotenkin karmivaa, mutta aina siihen on löytynyt syy tai sitten oon vaan unohtanut asian.

Kotieläimiä ei ole. Kävin tarkistamassa saunan, vaatehuoneen ja sänkyjen aluset heti, ennenkuin vedin rattaat sisään.

En usko yliluonnolliseen millään tasolla, joten se on jo lähtökohtaisesti poissuljettu. Mutta voiko nuo asiat tapahtua itsestään?
Radion vielä olisin ymmärtänyt mutta tuo kaukosäädin menee yli hilseen.
Senkin ymmärtäisin jos pudonnut kake olisi stereoiden, sitten tuo yhtälö olisi mahdollinen. TV: päällä oli kolme kakea, stereoiden, tv:n ja digiboksin. Ja pudonnut oli digiboksin.

Prkl ottaa päähän kun tämä häiritsee niin kovasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Lintu?

Ja ihan mielenkiinnosta, miksi jätit sen radion auki kun lähdit ulos?

Mulla on joskus käynyt jotain samantyyppistä, jotenkin karmivaa, mutta aina siihen on löytynyt syy tai sitten oon vaan unohtanut asian.

Jätän radion päälle jos olen poissa 1-4h ihan vaan siksi että on mukavampi tulla kotiin kun ei ole totaalihiljaista. Plus ehkä vähän siksi että joku murtomies ajattelis että tuonne ei kannata mennä kun siellä voi olla joku kotona. Ihan kun meillä nyt olis jotain varastettavaa.. haha.

Alkuperäinen kirjoittaja KettuRepussa:
Kotieläimiä ei ole. Kävin tarkistamassa saunan, vaatehuoneen ja sänkyjen aluset heti, ennenkuin vedin rattaat sisään.

En usko yliluonnolliseen millään tasolla, joten se on jo lähtökohtaisesti poissuljettu. Mutta voiko nuo asiat tapahtua itsestään?
Radion vielä olisin ymmärtänyt mutta tuo kaukosäädin menee yli hilseen.
Senkin ymmärtäisin jos pudonnut kake olisi stereoiden, sitten tuo yhtälö olisi mahdollinen. TV: päällä oli kolme kakea, stereoiden, tv:n ja digiboksin. Ja pudonnut oli digiboksin.

Prkl ottaa päähän kun tämä häiritsee niin kovasti.

minkälainen volumenappi radiossa on? jos kake on pudotessaan osunut siihen?

Tuliko tyttös viimeisenä ulos? Entäs jos hän olisi touhunut siellä sisällä ennen kuin lähditte matkaan? Veit roskapussin tai jonkun muun ja tyttö jäi siksi aikaa sisälle ja painoit vain oven lähtiissäsi kiinni?

Voisko olla orava? Jos on ikkuna ollu siis auki. Meille tuli opiskelijakämppään kerran avoimesta ikkunasta sisään orava. Olin just leiponu omppupiirakkaa ja haisteli sitä. Aikansa pyöriskeltyään meni ulos samaa reittiä.

No ne stereot on niin syvällä hyllyn alla että osumaa ei voi olla tullut. Lapsi istui rattaissa ja odotti kun hain matkapulloon vettä, etsin kännykän etc. joten ei sekään ole ehtinyt. Volyyminappion sellainen iso pyörivä namikka.

Ihanaa kun niin innokkaasti ratkotte mysteeriä mun kanssa!!!

Yksi teoria olis että lapsi on sterkkoja aiemmin räplätessään laittanut jonkun herätyksen stereoihin ja se olis sillä aikaa sitten mennyt päälle. täytyypä heti tarkastaa... ja kake olis vaan mun itseni pudottama mutta en muista poimineeni patteriluukkua ylös lattialta.

On tää maar ihmeellistä.

Oisko mahdollista, että kakarat olis käyneet leikkimässä, säädelleet stereoita ja pudottaneet kaukosäätimen? Siis onko naapurissa vilkkaita tenavia ja oliko ikkunoita auki? Meinasin saada sydärin aamulla, kun meen parvekkeella oli kaksi pikkupoikaa, toinen hypisteli pyykkitelineellä olleita stringejä ja toinen leikitti koiraa. Partsin ovi oli auki, että sisäänkin olisivat halutessaan päässeet, mutta kerkesin ennen paikalle ja kiukkuisena hätistin ne pois. Täytyy pyytää isännöitsijää tekemään jotain noille palotikkaille, kun niitä pitkin pääsee kätevästi alakerran maan tasalla olevan parvekkeen kaiteelta meen parvekkeelle.

Alkuperäinen kirjoittaja Kumpupilvi:
Voisko olla orava? Jos on ikkuna ollu siis auki. Meille tuli opiskelijakämppään kerran avoimesta ikkunasta sisään orava. Olin just leiponu omppupiirakkaa ja haisteli sitä. Aikansa pyöriskeltyään meni ulos samaa reittiä.

Tää vois olla... Orava osais kääntää sitä pyörivää namiskaa, kun ääni on koventunut niin se on lähteny karkuun ja osannu pois mistä tulikin...

Lintu ois varmaan jäänyt sisälle, ne ku ei löydä ulos iha helpolla... varsinkaa jos vaan pienet tuuletusikkunat auki.

Onko teidän lähistöllä räjäytystöitä? Entä olisiko voinut olla mahdollista, että hornetti olisi lentänyt läheltä ja lujaa?

Asutaan kerrostalossa, 4.kerros, parvekkeet lasitettu, partsien ovet oli kiinni... Oravaa epäilen siitä syystä että puita ei ole pihapiirissä.
Räjäytystöitä ei ole, hornetit ei lennä täällä niin matalalla (itä-helsinki..)
Palotikkaitakaan ei taida olla.

Yhteistyössä