Karmivimmat lukukokemukset pinoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kylkiluu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kylkiluu

Aktiivinen jäsen
01.02.2007
12 755
1
36
Tuosta kauhuleffaketjusta tuli mieleeni kysyä, mitkä kirjat ovat jääneet karmivuudessaan mieleen?

Itse olen Kingin teosten suurkuluttaja ja muutamat niistä ovat melkein vieneet yöunetkin :o Mutta olleet toki aivan mahtavia lukukokemuksia! Naisen raivo oli kamala, samoin Uinu, uinu lemmikkini ja Piina.

Kotimaisista mieleen tulee Maria Jotunin Huojuva talo.

Koontzin joku kirjoista. Olen lukenut lähes koko tuotannon ja lähinnä vanhimmat teokset riipii selkäpiitä mukavasti. =)

Ai niin: Polttouhrit. Kirjailijaa en muista, mutta täytyy sanoa että toista kertaa en taida kirjaa lukea :'( Hienosti kirjoitettu, mutta aihepiiri oli tosi järkyttävä.

On myös yksi toinen kirja, jonka menin lukemaan enkä varmasti toista kertaa lue... On rakkautes ääretön oli kirjan nimi :'(

Thes Geritsen lapsen sydän oli yks "karvimmista", varsinkin kun tietää miltä leikkaus salissa näyttää ja esim. tuoksuu ja aihe niinki traakinen...geritsenin kijoista tykkään muutenkin! Niin ja kirjoittajan nimeä en muista mut kirjan nimi on yökkö

Kerran aloitin lukemaan jotain norjalaista kirjailijaa, mutten pystynyt lukemaan alkua pidemmälle kun siinä oli kaksi lasta jotka raadeltiin kuoliaaksi jonkun psykopaatin toimesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Kerran aloitin lukemaan jotain norjalaista kirjailijaa, mutten pystynyt lukemaan alkua pidemmälle kun siinä oli kaksi lasta jotka raadeltiin kuoliaaksi jonkun psykopaatin toimesta.

Taidan tietää ton kirjan. Mikähän sen nimi olikaan... Jätin minäkin sen kesken

:(