Karpela avoliittoon - uusi rakas muutti saman katon alle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Karpela avoliittoon
15.7.2008 0:19

Uusi miesystävä muutti Tanja Karpelan luokse. Kansanedustajan avioerosta on aikaa vain 33 päivää.

Kansanedustaja Tanja Karpelan, 37, ja elokuvaohjaaja Olli Saarelan avioero tuli käräjäoikeudessa lainvoimaiseksi 12. kesäkuuta.

Vain 33 päivää myöhemmin Karpela asuu avoliitossa uuden miesystävän kanssa. Viime viikolla 41 vuotta täyttäneen veneyrittäjän voimassaolevat henkilötiedot osoittivat eilen Espoon Kivenlahteen, Karpelan kotiosoitteeseen.

Molemmat myöntävät Iltalehdelle, että kyseessä todella on suhteen syveneminen avoliitoksi. Keväästä lähtien uuden rakkaansa kanssa ollut Karpela ei peittele onneaan.

- Eipä tässä ole sen enempää kommentoitavaa, kuin että elämä hymyilee.

Uuden miehen sukunimi ei vielä eilen ollut ilmestynyt asunnon postilaatikkoon, vaan siellä komeili edelleen ex-miehen sukunimi.

Julkista kuhertelua

Nopeista ratkaisuistaan tunnettu Karpela ei ole peitellyt onneaan.

Karpelan olemus ja kommentit paljastivat uuden parisuhteen jo kesäkuun puolivälissä keskustan puoluekokouksessa Joensuussa.

Sittemmin Karpela ja uusi miesystävä on nähty yhdessä Kylie Minoguen keikalla. Tuolloin Karpelan ja Saarelan ero oli astunut voimaan juhlailtaa edeltävänä päivänä.

Tanja ja liikemies on bongattu myös lukuisilta venereissuilta nauttimassa kesästä. Viime kuun loppupuolella rakastunut pariskunta käveli Helsingin keskustassa avoimesti käsi kädessä.

Lue tiistain Iltalehdestä, millainen mies Tanjan uusi rakas on ja mitä hänellä on kerrottavaa elämänmuutoksesta.
IL

Nopeata toimintaa..

so???

ehkäpä se saarelan kanssa solmittu avioliitto veteli viimisiään jo siinä vaiheessa ku äijä lauko totuuksia mm. eero heinäluomasta?

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
so???

ehkäpä se saarelan kanssa solmittu avioliitto veteli viimisiään jo siinä vaiheessa ku äijä lauko totuuksia mm. eero heinäluomasta?

No joo, mutta eikö niitä lapsiaki vois hiukka miettiä. Ne tuskin on tienneet avioliiton vetelevän viimesiä

Alkuperäinen kirjoittaja no joo:
so???

No joo, mutta eikö niitä lapsiaki vois hiukka miettiä. Ne tuskin on tienneet avioliiton vetelevän viimesiä

no aika isoja ovat jo tanjan lapset.

ja mistä tiiät etteivät oo tienneet?

:headwall: julkkikset vois pysyä lestissään ja valtion virkoihin pitäisi olla tiukempi seula...
Vaikka pöntöt äänestäjäthän nuo hilivilpertit on tuonne saaneet-

ai karsee jos mä olisin joku julkisuuden henkilö, siin olis meinaa menny seiskallakin jauhot kurkkuun kun olis alkanu ruotiin mun ja exän eroa, siinä oli meinaan aineksia aika meheviin juttuihin.... :xmas:

so???

No jatketaan tätä leikkiä, mistä sä tiedät että se liitto vetelli viimesiään heinäluoma-asian aikaan?
Eli diiba duuba, jonkun mielestä on ok roudata kotiin kaikki ukot keihin tutustuu, joku toinen ei taas niin tekis, voitkos koittaa ymmärtää sen?

Ripeä lady =) Mä mietin, että tuo Tanjan työ vaan saattaa olla sellainen, että jos ei asu saman katon alla, niin sitten ei paljon ehdi miestä tavatakaan. Ainakaan jos haluaa viettää vapaa-aikaansa myös lastensa kanssa.

Nopeaa toimintaa se on mullakin ollut, vaikka en saman katon alle miehen kanssa muuttanutkaan. Miehiä en kyllä noin rivakkaan tahtii vaihda enkä voisi ainakaan nyt alkavani seurustella uudestaan hyvinkin pian. Parempi olla nyt yksin, sitä kun varmaan tarvitsisi moni eronsa jälkeen.

so???

Eipä se lasten "isous" hirveästi vaikuta siihen, miltä heistä (lapsista) tuntuu, jos uusia isäehdokkaita tulee elämään tiheällä tahdilla.

Isompikin lapsi voi todella kärsiä siitä, jos äiti esittelee kotona uusia miehiä enemmän kuin laki sallii (kärjistetysti sanottuna).

Kyllä minuunkin vaikuttavat vanhempieni uudet kumppanit, vaikka olen jo toooooosi iso...eipä se siis ikää katso.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aivan tuuliviiri koko nainen, sehän nyt on nähty jo aikoja sitten. Kun rakkaus kutsuu, silloin mennään kuin teinityttö.

pesaan... nyt uskottavuus meni kyllä lopullisesti mun silmissä. olis nyt edes hetken yrittänyt asua vain lastensa kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Aivan tuuliviiri koko nainen, sehän nyt on nähty jo aikoja sitten. Kun rakkaus kutsuu, silloin mennään kuin teinityttö.

pesaan... nyt uskottavuus meni kyllä lopullisesti mun silmissä. olis nyt edes hetken yrittänyt asua vain lastensa kanssa.

tai siis peesaan... :D

eikä tämä mikään täydellisten naisten palsta ole, vaan ihan puhtaan järjen puolesta olisi parempi hieman katsoa ennen kun katua. ite aloin seurustelemaan uudestaan heti eron jälkeen, mutta ei edes harkittu yhteenmuuttamista ennen kun pari vuotta oli kulunut ihan järkisyistä.

Alkuperäinen kirjoittaja v:

Molempiin peesi! Ja minä olen kerran äänestänyt Karpelaa, ensimmäiselle kaudelle *NOLO*

Yhteistyössä