Karppaajat huomio!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Mie";25072946]Joo, toi kuulostaa hyvälle, ö elikkä maitorahkaa? Kermaa? Ja sokeria? Pakastemarjojako? Siihen rahkaan :) olen oikeasti ihan pihalla tosta karppaamisesta...[/QUOTE]

ei ei ei ei ei ei karpille sokeria. maitorahka, kuohukermaa ja marjoja.

Tarkoititko kahvin kera? Leipäjuusto on eka mikä tulee mielee. Vähähiilarisia leipomuksia on olemassa myös (esim vähähiilarinen juustokakku), mut se vaatii jo hieman enemmän vaivaa :/ Sit marjarahka (ilman sokeria) niinkuin joku manitsikin.

Jos kyseessä ihan illanviettotyyppistä niin pähkinät, hyvä salaatti, erilaiset juustot on kivoja hyviä tarjottavia jotka käy varmasti muillekki vieraille.

Me miehen kanssa herkutellaan useimmiten hyvän juuston ja cashewpähkinöiden kera :P

Okei! Kiitoksia, ei siis sokeria :) mä olen oikeasti ulalla tosta karppaamisesta :) jonkun salaatin voisi tehdä, menisi samalla lounaana :) ja tota leipäjuusto. Mutta tosiaan kahvin kanssa olisi tarkoitus tarjoilla.

Jos meille tulee karppaaja kylään, saa kyllä syödä mitä tarjotaan, tai olla syömättä. Itsekin syön vähähiilarista ruokaa, mutta en tosiaan kylässä tee tavoistani numeroa, ei kai kukaan niin usein kyläile, että siihen kaatuisi ruokavalio.

Tulee aika kalliiksi tarjota esim. juustot ja pähkinät vieraille, jos heitä on useita. Minusta karppajat eivät voi olettaa, että heitä varten tarjotaan herrasväen herkut. Kulhollinen maitorahkaakin kotimaisilla pakastemarjoilla on jo yli kympin herkku, eikä riitä vielä monellekkaan. Tavallisia kahvikakkuja tekisi samaan rahaan jo monta.

Mikäs siinä jos haluaa satsata tai jos vieraita on vähän, mutta isommalle porukalle se on kallista lystiä koska pitäähän juustoja ja rahkaherkkuja varata kaikille muillekkin. Mistään sairaudesta ei ole kuitenkaan kyse.

Yhteistyössä