Karppaajat, juotteko light-siidereitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Päärynäsiiderissä (up-sider light) on 2,5 g hiilareita. Koffin light kaljassa 1.5g. Niitä mä tapaan nautiskella suunnilleen joka perjantai ja paino tippuu..Kunhan ei ylitä 20g/päivä! :)
Tsemppiä! :)

[QUOTE="a p";22648185]tarkoitat varmaan koko pulloa eli 0,5 l? itsellä tölkkejä 0,33 l ja yhdestä tölkistä tulee 1,65 g hiilareita :)[/QUOTE]

Juu, koko pulloa. Tosin se laittikoffi ei oo niin hyvää ku normikoffi, mutta kyllä se asiansa ajaa. :) Mun lähtöpaino oli 78, nyt 68, tavoite 65 eli lähellä ollaan. Tänäänkin tein perheelle tortilloja ja itelle karppiversion ja hyvää oli! Mietinkin että olis aika hyvä liikeidea perustaa kauppa, jossa myytäis karppiruokia ja -leivonnaisia, mä ainakin laiskana kokkina olisin vakkariasiakas! :D

[QUOTE="pöö";22648180]Rainbown light siidereissä hiilareita nolla, maku onkin sitten toinen juttu.[/QUOTE]

täytyykin maistaa... :D
ehkä se muutaman jälkeen menee alas

Juu, koko pulloa. Tosin se laittikoffi ei oo niin hyvää ku normikoffi, mutta kyllä se asiansa ajaa. :) Mun lähtöpaino oli 78, nyt 68, tavoite 65 eli lähellä ollaan. Tänäänkin tein perheelle tortilloja ja itelle karppiversion ja hyvää oli! Mietinkin että olis aika hyvä liikeidea perustaa kauppa, jossa myytäis karppiruokia ja -leivonnaisia, mä ainakin laiskana kokkina olisin vakkariasiakas! :D

minulla painoa nyt 69 ja tavoite 63-64 kg. pituutta päälle 170 cm. olen itsekin ajatellut että olisipa karppikauppa tai karppiravintola :D

eo koskaan. Kuivaa luomuvalkkaria voidaan lantrata gingeralella vähän, mut ei yleensä tarvi makeutusta sekään,mutta pitkä juoma siitä tulee, jos esimerkiksi tanssii samalla, kuluu ne hiilaritkin saman tien:-)

Yhteistyössä