Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kipinäsääri harmaana:Tule kahville joku päivä niin mä valotan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja Kipinäsääri harmaana:Tule kahville joku päivä niin mä valotan![]()
Ei olis välttämättä hullumpi idea =) Olis paljon muutakin mitä pitäis saada tietää, mut toi hemmetin kirjastokin on ollut tän viikkoa kiinni :headwall: Ja kaiken lisäks vielä ne kirjat lainassakin mitkä olisin halunnut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Minä voin kertoa yhden kokemuksenEli aloitin 1.6 ja eilenaamulla painoa oli pudonnut 2,5 kiloa, eli nesteet lähtenyt hyvin liikkeelle ja se varmistui tänään, kun kuntopyöräilin tehokkaan treenin, mutta hiki ei tullut oikeastaan yhtään. Tottahan se hidastuu se painonlasku nopeasti, mutta voin kyllä suositella karppausta.
Alkuperäinen kirjoittaja pallero:Mie eilen alotin karppauksen, yritän näin aluks pitää hiilarit mahd alhaalla. Eilen illasta sit iskikin kaamee päänsärky, mut tänään ei ole onneks ollu!
En vaan ole siihen saanut vastausta, et minkä verran olisi hyvä saada rasvaa ja proteiineja?? Tai millainen suhde rasva/proteiini?
Alkuperäinen kirjoittaja Kipis:ja siis karppaus sivuilta parhaan infon saa musta
Alkuperäinen kirjoittaja Kipis:Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja Kipinäsääri harmaana:Tule kahville joku päivä niin mä valotan![]()
Ei olis välttämättä hullumpi idea =) Olis paljon muutakin mitä pitäis saada tietää, mut toi hemmetin kirjastokin on ollut tän viikkoa kiinni :headwall: Ja kaiken lisäks vielä ne kirjat lainassakin mitkä olisin halunnut![]()
Mä alan oikeest lämpenemään tälle kanssaEli siis lähtöpaino mulla oli hiukan päälle 100kg, nyt 78kg, vielä kymppi pitäis saada pois, mutta ei mulla mikään hoppu ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja Kipis:Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Alkuperäinen kirjoittaja Kipinäsääri harmaana:Tule kahville joku päivä niin mä valotan![]()
Mä alan oikeest lämpenemään tälle kanssaEli siis lähtöpaino mulla oli hiukan päälle 100kg, nyt 78kg, vielä kymppi pitäis saada pois, mutta ei mulla mikään hoppu ole.
Sun pudotus on kyllä tosi hieno :flower: Koska aloitit? Ja missä vaiheessa painon tippuminen alkoi tasaantumaan? Meinaan vaan kun näillä ekoilla viikoilla varmaan lähtee eniten?