Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
niin siis kirkkaassa viinassa ei ole hiilareita ? Et jos lantraan vaik tuohon lidlin hiilarittomaan sokerittomaan ällölitkulimsaan ? =)
Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;24991013:Paskapuhetta
Samaa suosittelen minäkin,eli pientä hiilari tankkausta ennen juontia,ja muutenkin ota varovasti,nousee päähän kun metrinen halko.Kannattaa olla varovainen. Jos hiilarit on todella matalalla, eli olet ketoosissa voi känni tulla yllättävän helposti... Iso määrä alkoholia ketoosissa voi myös aiheuttaa ketoasidoosin joka on hengenvaarallinen tila. Suosittelen että teet pienen hiilaritankkauksen (esim. 50 g) ennen juomista, mulla se on auttanut eikä tuu niin huono olo.
Puhdas alkoholi on hiilaritonta eli juo sekoita esim. kossua ja light-limsaa.
Ei olisi kannattanut vastata. Et selventänyt asiaa lainkaan.Karppausta olottavana kemistinä on pakko vastata näinkin vanahaan ketjuun. Alkoholi on C2H5OH eli hapella terästetty etaanoli koira. Eli yhtä happiatomia lukuunottamatta pekää hiiltä ja hydraattia - kuten valtaosa maanpäällisen maailman elopäisistä ainesta... BTW - valta osa lihaksestakin on hiilihydraattia tai siis hiiltä ja vetyä. Pari fosfori ja ammonium ionia siis tekee melkoisen muutoksen..!?
BTW - karppaan itsekin, tai ainakin yritän. Itse tosin olen sitä, mieltä että valkoinen vilja on helpommin sulavaa kuin noita hajanaisia ei H tai C- atomeita sisältävät evästeet... Kuitenkin low carp on ehkä vähän liikaa sanottu terminä. Lisäksi ittelläni ainakin kasvisten syönti "jalostetun" leivän sijaan on vähentyny roimasti. Ehkä siinä syy useamman kilon lähtöön viikossa/parissa...