Kas keittiön ovikin on pudonnut=)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tike
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tike

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
4 722
0
36
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item_images_dialog.jsp?portal=eo&.pkg=12373755783160&.pkg=12373755649780&.pkg=12373755649760&.pkg=12373755785230&item_id=41.1143195&.sid=7F1FF2E365BC7ABEB3A8CA98D8B8F6B1

Järkyttävä murju!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Juu mutta 104 t ? on ihan kohtuuton hintä tuon seudun purkukuntoisesta kämpästä :D
Mut joku voip tykätä, eihän siinä mitään :whistle:

Joo siis en mäkään tota ostaisi, mutta keittiönkaapit olisivat tuolla kyllä mun ongelmista pienimpiä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Vivian:
Juu mutta 104 t ? on ihan kohtuuton hintä tuon seudun purkukuntoisesta kämpästä :D
Mut joku voip tykätä, eihän siinä mitään :whistle:

Joo siis en mäkään tota ostaisi, mutta keittiönkaapit olisivat tuolla kyllä mun ongelmista pienimpiä. :)

Aivan, ymmärsin pointin. Mua vaan häiritsee suunnattomasti kaikki raollaan tai auki olevat ovet. olin töissäkin kuuluisa siitä, että kuljin muijien perässä ja suljin raollaan olevia laatikoita.
Saatikka että siis koko ovi puuttuisi...ei psyyke kestäisi :D

Täältä suunnalta katsottuna tuo olisi halpa.

Ja sinä joka inhoat niitä avoimia ovia, voisit tulla meillä hulluksi. Mä en tajuu mikä siinä on, ja ukolle samoin kun lapsille oon sanonut monesti. Silti meillä on aina aamuisin mikroaaltouunin ja vessan peilikaapin ovi auki. Ja aina aloitan päivät sulkemalla nuo. Joku juttu siinä on, että miehet jättää nuo kaapin ovet auki.

Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Täältä suunnalta katsottuna tuo olisi halpa.

Ja sinä joka inhoat niitä avoimia ovia, voisit tulla meillä hulluksi. Mä en tajuu mikä siinä on, ja ukolle samoin kun lapsille oon sanonut monesti. Silti meillä on aina aamuisin mikroaaltouunin ja vessan peilikaapin ovi auki. Ja aina aloitan päivät sulkemalla nuo. Joku juttu siinä on, että miehet jättää nuo kaapin ovet auki.

Meillä alkaa aika hyvin kotijoukot olla kouluttautuneet sulkemaan jälkensä :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
LOL mitä kuvia! Mitä toi toiseksi viimeinen edes esittää??!!

Kampauspöydän peilien yläosaa :D

Siinä on yritetty kuvata sitä seinäpaneelia, joka ei oo ihan halpaa. Tuon värisenä ei oo mun makuuni, mutta vaikka harmaaksi tai valkoiseksi maalattuna vois olla kiva. Kutsutaankohan tuota sormipaneeliksi.

Minkä kokoinen tontti, kai se on oma? Laittaisitko linkin koko ilmoitukseen. Kiinnostaisi ihan vain uteliaisuuttaan että millainen talo ja mitä on tehty ja mitä ei.

Ostamassa en ole kun ei asuta Jyväskylässä päinkään. ;)

En ostais en. Jos tuo on parhaaseen kuvausasuunsa laitettu ni ei kiitos. Sen tietää miten siellä on asuttu ja miten taloa hoidettu jos ei tuon enempää voi kotia kuntoon laittaa kuvaamista varten. Suoristakaa EDES noi verhot jos ei muuta ehdi..

Tässäpä tämä;
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&.pkg=12373769022620&.pkg=12373769022600&list_id=12373769116540&itemcmd=move1&listSize=1117&doListClickStat=false&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1143195

Yhteistyössä