Mä voin ihan rehellisesti sanoa että kauneimmat mun tietämät naiset on ylipainoisia. En ymmärrä että joidenkin mielestä ylipainoisuus tekee automaattisesti rumaksi. Kaikki hoikatko sitten on oikeita missejä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Läski plösö vissiin;27912282:Parempia me plösöt olemme kuin tupakoivat, juopot, työttömät, huonotapaiset, pahan hajuiset jne
Mä voin ihan rehellisesti sanoa että kauneimmat mun tietämät naiset on ylipainoisia. En ymmärrä että joidenkin mielestä ylipainoisuus tekee automaattisesti rumaksi. Kaikki hoikatko sitten on oikeita missejä?
Haukkuvatko sitten ihmiset sen takia? Tulevatko ne haukkumaan ja arvostelemaan pyytämättä? Ehkä, en tiedä.
Mutta mikä laihassa naisessa on niin kamalaa, että pitää haukkua laudaksi ja pulkannaruksi yms?
"Se on sellainen kukkakeppi, pakkasen raiskaama pulkannaru, söisi vähän, hahhahahahaa".
Mitä, jos kuvailisin jotain toista ihmistä sitten että "se on sellainen mammutin ja ryhävalaan sekoitus, kyllä sä sen tiedät. Se, joka ei mahdu bussissa edes kahteen penkkiin ja joka aina haisee ja huohottaa".
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27912378:Jestas, no kyllä minä olen kuullut. Ja tilanteissa, joissa en ole edes ottanut kontaktia näihin solvaajiin, vaan olen esim kävellyt kadulla tai ollut kaupassa tai bussissa, koulussa tai baarissa.
Mä voin ihan rehellisesti sanoa että kauneimmat mun tietämät naiset on ylipainoisia. En ymmärrä että joidenkin mielestä ylipainoisuus tekee automaattisesti rumaksi. Kaikki hoikatko sitten on oikeita missejä?
Alkuperäinen kirjoittaja Läski plösö vissiin;27912282:Kohdella ihmisenä. Parempia me plösöt olemme kuin tupakoivat, juopot, työttömät, huonotapaiset, pahan hajuiset jne
Alkuperäinen kirjoittaja Señora;27912179:Olen ylipainoinen itsekin, mutta mua ärsyttää joissain lihavissa ihmisissä se, että he väittävät kivenkovaan lihavuuden johtuvan geeneistä, kutsuvat itseään muodokkaiksi ja väittävät olevansa yhtä terveitä 120 kiloisena kuin normaalipainoiset, eikä liikkuminen tai elämäntaparemontti siten edes kannata. Ja aloittavat itse aina paasaamaan siitä lihavuudestaan, vaikkei kukaan kysyisi mitään. Niin ja sitten pitää vielä haukkua kaikki hoikat ja laihat tuulen raiskaamiksi vinkuheiniksi tms.
Mitä, jos kuvailisin jotain toista ihmistä sitten että "se on sellainen mammutin ja ryhävalaan sekoitus, kyllä sä sen tiedät. Se, joka ei mahdu bussissa edes kahteen penkkiin ja joka aina haisee ja huohottaa".
Alkuperäinen kirjoittaja Señora;27912179:Olen ylipainoinen itsekin, mutta mua ärsyttää joissain lihavissa ihmisissä se, että he väittävät kivenkovaan lihavuuden johtuvan geeneistä, kutsuvat itseään muodokkaiksi ja väittävät olevansa yhtä terveitä 120 kiloisena kuin normaalipainoiset, eikä liikkuminen tai elämäntaparemontti siten edes kannata. Ja aloittavat itse aina paasaamaan siitä lihavuudestaan, vaikkei kukaan kysyisi mitään. Niin ja sitten pitää vielä haukkua kaikki hoikat ja laihat tuulen raiskaamiksi vinkuheiniksi tms.
Ei helvetissä voi olla "tosi upeita". Ehkä lähinnä siedettävämpiä kuin jos se paino kertyisi enimmäkseen vaikka mahaan.
En kyllä ole ikinä nähnyt, että jollekin se paino kertyisi vain niihin "oikeisiin paikkoihin", kyllä sitä rasvaa kertyy aina enemmän tai vähemmän myös niihin vääriin paikkoihin.
Ja onko kasvot muka hyvä kohta kerryttää rasvaa, tai reidet? :O Tissit nyt jotenkin ymmärrän paremmin, vaikka itse liputankin sopusuhtaisuuden puolesta ja isot tissit saavat usein näyttämään vähän epäsuhtaiselta ja mummomaiselta.
No mä voin kertoa, että ei se ole edes mikään jos. Joidenkin kohdalla tuo todellakin on arkipäivää, että tuntemattomat henkilöt ottavat asiakseen julkisilla paikoilla tulla päin naamaa arvostelemaan toisen ihmisen painoa. Näin tapahtui esimerkiksi yhdelle ystävälleni uimahallissa. Saunassa noin 25-vuotiaita henkilöitä käsittänyt naisjoukko oli ystävälleni (jonka bmi 32) sanonut, että toivottavasti olet joutunut maksamaan sisäänpääsyn kahdesta henkilöstä, kun olet tuollainen hyllyvä laardikasa, joka täyttää koko ylälauteen. Olivat sitten kovaan ääneen nauraneet ja todenneet vielä, että toivottavasti ystäväni älyää pysyä kotona, kunnes näyttää ihmiseltä.
Kaikki ihmiset saunassa olivat vaan tuijottaneet ystävääni, kukaan ei ollut tehnyt elettäkään puolustaakseen häntä. Ja koska ystäväni ei ole mikään superitsetuntoinen, hän ei ole tuon tapauksen jälkeen uimahalliin saati uimarannoille jalallaankaan astunut. Ja on oikeasti tuohon asti rakastanut uimista.
Mä en viitsi edes sanoa, mitä mun tekisi mieleni tehdä ihmisille, jotka ottavat asiakseen julkisilla paikoilla mennä ivaamaan muiden ihmisten ulkonäköä (oli kyseessä sitten lihavuus, laihuus, hörökorvat tai mikä vaan juttu). Mun mielestäni sellainen on ihan totaalisen ala-arvoista.
Kyllä se yksi haukkumisen syy on käytöstapojen puute.