Käsillä tekijät!! Joululahjaideoita? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Arvelin jo alkaa kyselemään kun tuo syksy näyttää jo tulevan hitaasti mutta varmasti että jos joku haluais laittaa itsetehtyihin joululahjoihin ideoita. Jotain mitä ootte aiempina jouluina tehny tai tälle joululle mitä mielessä :)

Mahtaa tämmöinen ketjukin olla jo jossain mutta en jaksa alkaa etsimään...:ashamed:

Joulukortit minullakin aina itsetehdyt.
Nyt on puikoilla suvun nuorimmalle neule. Äidilleni teen sukat, samoin anopille. Teini toivoi neuletakkia, sen teen, jos suinkin ehdin. Pikkuprinsessamme saa söpöstelytakin. Lisäksi saunasettejä minun ja miehen sisaruksille. Jotain jouluherkkua tuttaville.

Hitto kun miulla ois kasa "jämälankoja", saiskohan niistä jotain kivaa aikaseks? Voisin sukatkin tehdä mutta haittaisiko teitä itteenne jos saisit sekoväriset sukat pukilta? :D

Aion tehdä siskontytön uuteen huoneeseen ryijyn, jonka väriskaala löytyy tytön huoneesta. Ei tule esittävä, vaan pelkkää värien sinfoniaa. Villalangasta teen parsinneulan ja viivaimen avulla.

Mä tein viime vuonna bambulankasta tiskirättejä. Netista löytyy valtavasti kuvio-ohjeita. Olivat mieluisia lahjoja, moni kyseli jälkeenpäin lisää ;)

Itse teen taas kasan villasukkia, veljet toivovat itselleen ja perhelleen aina jouluksi :D Muutamalle kaverille ajattelin ontelokuteesta tehdä jonkun kivan pienen korin.

Jämälankoista saa kivoja kännypussukoita. Koristelee vielä helmillä, kangaskuvilla jne :)

Noi piparit ja muut leivonnaiset pitää kans muistaa sit lähempänä joulua :)
Jotain karkkeja ois kans kiva osata tehdä..samoin tuo saippua- ja kynttiläidea kuulostaa kivalta. Pitää tutustua aiheeseen :)

Yhteistyössä