Käsittämätön ihastuminen netissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaavahan menee niin, että kun mies tietää mitä sinä harrastat tai mistä aihepiiristä olet kiinnostunut, niin kuinka ollakaan mies onkin just samoista asioista kiinnostunut.

Sitten vaan googlaamalla ko. asiasta tietoa mies kehittää uskottavan tarinan. Ja se nyt vain tuntuu uppoavan moneen naiseen.

Ap nyt on trolli, joten se siitä.

• Tykkää
Reactions: KalaMies
Olen toki kokenut hyvinkin nopeita rakastumisia ja toisaalta hitaampia. Ja myös tuon pilvissä leiijumisen. Mutta en minä sitä kysynyt vaan sitä, miksi järjen vievä rakastuminen olisi jotenkin arvokkaampaa tai parempaa? Miksi olisi hienompaa lukea yhdessä runoja kuin harrastaa kiihkeää seksiä?

Olet väärässä, mutta ethän sinä sitä usko, elät itse luomasi mielikuvan varassa. Lukuisat naiset kuitenkin kertovat minulle toisin ja se riittää.
Luetko runoja järjen vievässä rakastumisessa? :D Ymmärrän, että asia pohdituttaa, jos noin teet!

Kaavahan menee niin, että kun mies tietää mitä sinä harrastat tai mistä aihepiiristä olet kiinnostunut, niin kuinka ollakaan mies onkin just samoista asioista kiinnostunut.

Sitten vaan googlaamalla ko. asiasta tietoa mies kehittää uskottavan tarinan. Ja se nyt vain tuntuu uppoavan moneen naiseen.

Ap nyt on trolli, joten se siitä.
Niin se usein menee, jos jollain harrastepalstalla tapaa, että ollaan samoista asioista kiinnostuneita.
Uppoaa, mutta kyllähän valheet jossain vaiheessa tulee esille.
Olen ollu kymmenen vuotta naimisissa ihmisen kanssa, jonka tapasin keskustelupalstalla. Ihmisiä tapaa siellä, missä ne on. Netti on kohtaamispaikka siinä missä muutkin. Vai missä niitä ihmisiä pitäis sun mielestä tavata?

Niin se usein menee, jos jollain harrastepalstalla tapaa, että ollaan samoista asioista kiinnostuneita.
Uppoaa, mutta kyllähän valheet jossain vaiheessa tulee esille.
Olen ollu kymmenen vuotta naimisissa ihmisen kanssa, jonka tapasin keskustelupalstalla. Ihmisiä tapaa siellä, missä ne on. Netti on kohtaamispaikka siinä missä muutkin. Vai missä niitä ihmisiä pitäis sun mielestä tavata?

Hyvin sanottu.
Mutta ehkä epäaito vetää toisia epäaitoja ihmisiä puoleensa. Itse olen netin kautta löytänyt aitoja, vuosia kestäviä ystävyyssuhteita. Toki on tullut myös viestejä huijareilta, mutta minusta ne on helppo erottaa joukosta ja estää.

Yhteistyössä