V
vierailija
Vieras
Mistä maasta mies on ja mikä on uskonnollinen tausta?
Egyptistä, muslimi, mutta aika maallistunut.
Ei ole rikas, mutta ihan hyvässä työssä on.
Ap
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mistä maasta mies on ja mikä on uskonnollinen tausta?
Hauska provo sinulta, ja nyt lankeat jopa maksamaan lipunNyt hän kertoi, että tarvitsee hieman apua, että saa ostettua lentolipun suomeen. Jotain pankkiongelmia. Totta kai autan, että saan nähdä rakkaani!
-ap
Parkkiongelmia?Nyt hän kertoi, että tarvitsee hieman apua, että saa ostettua lentolipun suomeen. Jotain pankkiongelmia. Totta kai autan, että saan nähdä rakkaani!
-ap
Eikun siis pankkiPankkiongelmia?
niinhän niillä huijareille on AINA
Sano nyt trolli näkemiin kuvitteellisille rahoillesiLähetin nyt hänelle lentolippurahat (1500€) ja pian näemmä. Sittenpä asiat selviää!
- aito ap
Luetko runoja järjen vievässä rakastumisessa?Olen toki kokenut hyvinkin nopeita rakastumisia ja toisaalta hitaampia. Ja myös tuon pilvissä leiijumisen. Mutta en minä sitä kysynyt vaan sitä, miksi järjen vievä rakastuminen olisi jotenkin arvokkaampaa tai parempaa? Miksi olisi hienompaa lukea yhdessä runoja kuin harrastaa kiihkeää seksiä?
Olet väärässä, mutta ethän sinä sitä usko, elät itse luomasi mielikuvan varassa. Lukuisat naiset kuitenkin kertovat minulle toisin ja se riittää.
Niin se usein menee, jos jollain harrastepalstalla tapaa, että ollaan samoista asioista kiinnostuneita.Kaavahan menee niin, että kun mies tietää mitä sinä harrastat tai mistä aihepiiristä olet kiinnostunut, niin kuinka ollakaan mies onkin just samoista asioista kiinnostunut.
Sitten vaan googlaamalla ko. asiasta tietoa mies kehittää uskottavan tarinan. Ja se nyt vain tuntuu uppoavan moneen naiseen.
Ap nyt on trolli, joten se siitä.
Niin se usein menee, jos jollain harrastepalstalla tapaa, että ollaan samoista asioista kiinnostuneita.
Uppoaa, mutta kyllähän valheet jossain vaiheessa tulee esille.
Olen ollu kymmenen vuotta naimisissa ihmisen kanssa, jonka tapasin keskustelupalstalla. Ihmisiä tapaa siellä, missä ne on. Netti on kohtaamispaikka siinä missä muutkin. Vai missä niitä ihmisiä pitäis sun mielestä tavata?