Kassavirheen takia iso säästö.. miten toimisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fillaristi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täytyy vielä siis hetken aikaa miettiä miten toimin.
Kun olin ostanut pyörän, olin aivan varma että en ota yhteyttä liikkeeseen, mutta nyt asia pyörii mielessä enkä tiedä voinko antaa asian olla.

Minun omatuntoni ei antaisi jättää asiaa sikseen, palauttaisin paljon pienemmänkin summan. Kerran sain karkkikaupasta 2e:n vaikka piti saada 50snt takaisin, huomasin sen kaupan ulkopuolella ja kävin vaihtamassa.
Minusta on hienoa kun näkee tuolloin myyjän ilmeen, miten häkeltyneeksi hän menee kun kohtaa sellaista rehellisyyttä. Hienoa jos pystyy osaltaan olemaan hyvänä esimerkkinä siitä että ihmiskunnalla on ehkä vielä toivoa. Millaista esimerkkiä sinä ap tahdot näyttää? :)

Ottaisin yhteyttä kauppaan. Luulen, että hinta oli aivan oikein. Ja vaik ei oiska ollut niin eivät varmaan sinulta lisää rahaa pyydä. Rehellisyys palkitaan.
Toinen vaihtoehto on , että aina kun pyöräilet pyörälläsi, mietit oliko summa oikea vai väärä.

Ottaisin yhteyttä kauppaan. Luulen, että hinta oli aivan oikein. Ja vaik ei oiska ollut niin eivät varmaan sinulta lisää rahaa pyydä. Rehellisyys palkitaan.
Toinen vaihtoehto on , että aina kun pyöräilet pyörälläsi, mietit oliko summa oikea vai väärä.

Soittaisin kauppaan, ja ilmoittaisin, että heillä on mahdollisesti väärä hinta koneella. Ovat luultavasti kiitollisia siitä, että ilmoitit, kun saavat asian korjattua. En usko, että sun tarvii sitä 100? maksaa, koska kaupan mokahan se oli eikä sinun.

minkäkokoinen/merkkinen pyörä maksaa noin paljon? :0
en ehkä tuossa tapauksessa ottaisi yhteyttä, koska mun mielestä ei vaikuta virheeltä, vaan luultavasti on maksanut sen verran vaikka ovh olisikin isompi

Alkuperäinen kirjoittaja Menni K.:
Soittaisin kauppaan, ja ilmoittaisin, että heillä on mahdollisesti väärä hinta koneella. Ovat luultavasti kiitollisia siitä, että ilmoitit, kun saavat asian korjattua. En usko, että sun tarvii sitä 100? maksaa, koska kaupan mokahan se oli eikä sinun.

Niin, muutenhan myyvät sitä pyörää koko ajan liian halvalla jos koneella on hinta väärin.
Olisivat varmasti kiitollisia.

Yhteistyössä