Kastelli economy!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja urakkaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

urakkaan

Vieras
Onko tää nyt oikeesti hyvä ratkaisu? Se puoltoista kerroksinen tai yksi kerroksinen 3-4makuuhuonetta, onko näitä kukaan rakentanut tai rakennuttanut?

Onks noi materiaalit huonoja? Kai itse saa valita mutta tuleeko taas hirveästi lisähintaa siihen?

Paljonko avaimet käteen teetettynä tulee maksaan?

Mun mielestä tuo on kyllä ihan hyvä ratkaisu jos ja kun pintamateriaaleista tykkää ja pohjakuva on mieleinen jne.

Me ei olla economya rakennuttamassa, mutta käytiin yhtä valmiina katsomassa. Oli se kyllä ihan kiva. Ihan tietty semmoinen peruskoti, mutta siinä nyt ei ole mitään pahaa.

Tuohon katsomaamme taloon ei oltu tehty mitään muutoksia, eli kaikki pintamateriaalitkin oli valittu Kastellin valikoimasta. Ihan asiallisia juttuja, kivaa laminaattia, hyvänvärisiä seinämaaleja, hillittyjä laattoja. Kodinkoneet keittiössä ei ollut kovin kaksiset, mutta mitäpä tuosta.

Takan joutuu itse hommaamaan, sillä economytaloissa on vaan takkavaraus. Eli siitä tulee lisää kuluja tietty. Käy katsomassa Kastellin omalta sivulta niitä hintaesimerkkejä. Kuluja tulee siis tuon hinnan päälle ainakin tietty tontti, liittymät (esim. sähkö ja kunnallistekniikka), lupapaperit jne.

Kastellin edustaja kertoi että he olivat laskeneet economyn hinnaksi n. 1200? rakennusalaneliöltä. Se on kyllä edullinen, sillä keskimääräinen hinta on 1500?.

Ja näkemäni perusteella mä kyllä uskaltaisin suositella tuota vaihtoehtoa. Meillä ei mies lämmennyt ajatuksesta kun haluaa itse tehdä mahdollisimman paljon. Muussa tapauksessa tuo olisi ollut sangen varteenotettava vaihtis.

Yhteistyössä