Käväisin tuossa äskettäin vielä kaupassa.
Perjantai-illan huuma oli parhaimmillaan ja eräskin agressiivisesti möykkäävä maamme nuori toivo oli kassajonossa ja mäyräkoira oli valikoitunut ostettavaksi tuotteeksi. Kaveri mölysi yksinään keskisuuresti , ei pahoin mutta vähän nousujohteisesti. Nuori tyttö kassalla naputteli nopsaan hinnan koneeseen ja kaveri oli jo maksamassa kun keski-ikäinen rouvashenkilö pyysi tyttöä tarkastamaan herran iän papereista. Kaveri huusi täysillä että vittuakos sä oikein mua kyttäät , maksoi ostoksensa ja katosi ovesta. Tyttö hymyili diplomaattisesti ja jatkoi työtään rouvan mutistessan että kyllä kaikilta nuorilta kaljanostajilta pitää tarkistaa paperit.
Vaikka itsekin olen nuorison kaljoittelua vastaan - varsinkin alaikäisten - en silti lähtisi tyttöä tuomitsemaan. Uskon että meille kaikille asiakkaille oli parempi että heppu pääsi tuhoamaan aivojaan ja jos hän oli alaikäinen niin silloin mielestäni vastuu on kodilla. Voin vain kuvitella millaisen agression tuo sekopää olisi kehittänyt joko siinä jonossa tai kaupan ulkopuolella jos mäyristä ei olisi myyty. En tiedä tytön motiiveista , mutta mielestäni rouvashenkilön ei olisi pitänyt tyttöä moittia . Jokainen joutuu joskus tekemään nopeita ratkaisuja ja kaupanalan työntekijöiden turvallisuus on muutenkin melko heikkoa.
Mitäs mieltä palstasisaret- ja veljet ovat ? Tekikö tyttö väärin ?
Perjantai-illan huuma oli parhaimmillaan ja eräskin agressiivisesti möykkäävä maamme nuori toivo oli kassajonossa ja mäyräkoira oli valikoitunut ostettavaksi tuotteeksi. Kaveri mölysi yksinään keskisuuresti , ei pahoin mutta vähän nousujohteisesti. Nuori tyttö kassalla naputteli nopsaan hinnan koneeseen ja kaveri oli jo maksamassa kun keski-ikäinen rouvashenkilö pyysi tyttöä tarkastamaan herran iän papereista. Kaveri huusi täysillä että vittuakos sä oikein mua kyttäät , maksoi ostoksensa ja katosi ovesta. Tyttö hymyili diplomaattisesti ja jatkoi työtään rouvan mutistessan että kyllä kaikilta nuorilta kaljanostajilta pitää tarkistaa paperit.
Vaikka itsekin olen nuorison kaljoittelua vastaan - varsinkin alaikäisten - en silti lähtisi tyttöä tuomitsemaan. Uskon että meille kaikille asiakkaille oli parempi että heppu pääsi tuhoamaan aivojaan ja jos hän oli alaikäinen niin silloin mielestäni vastuu on kodilla. Voin vain kuvitella millaisen agression tuo sekopää olisi kehittänyt joko siinä jonossa tai kaupan ulkopuolella jos mäyristä ei olisi myyty. En tiedä tytön motiiveista , mutta mielestäni rouvashenkilön ei olisi pitänyt tyttöä moittia . Jokainen joutuu joskus tekemään nopeita ratkaisuja ja kaupanalan työntekijöiden turvallisuus on muutenkin melko heikkoa.
Mitäs mieltä palstasisaret- ja veljet ovat ? Tekikö tyttö väärin ?