Kasvihuone syvältä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt

Vieras
Tilattiin talvella hieno kasvihuone terassille.

Kokoamisohjeet oli syvältä ja meni kotvanen että tajuttiin että kulmatolpat on väärän mittaiset. Soitin firmaan ja lupasivat postittaa pikimmiten. Nyt soitin uudelleen kun ei alkanut kuulua ja ilmoittivat että joka paketissa oli sama väärä mitta (ylläri, ylläri) joten ei voida postittaa... Uusia tulee KAI juhannuksen jälkeen...

Ensinnäkin olisi ollut kai kohteliasta ilmoittaa etten turhaa odota ja toiseksi mulla menee nyt kaikki taimet sisällä itse edestään, kun en tiedä mihin niitä tunkisi... Suuret purkit esim. kurkuilla vie tilaa, mutta uloskaan ei voi laittaa kun on vielä suht kylmä. Lisälämppärillä olis saatu sinne kasvihuoneeseen joka nyt saadaan valmiiksi siis EHKÄ juhannuksen jälkeen...

Ottaa päähän aika pahasti... Firmassa kohauteltiin olkia ja jäi fiilis että mitäs tyhmä ostit siemeniä ja taimetit kasvit sun kasvihuoneeseen...

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Näppärät ihmiset tekee itte kasvihuoneen ilman, että ostaa valmista sekundakamaa

Jep. Paitsi jos haluaa alumiinirunkoisen kennolevykasvarin, miksi mä ostaisin osat erikseen kalliimmalla ja pusaisin itse kun siitä on valmis paketti olemassa? ;) Et kai säkään autoa alusta sti itse tee..

Ymmärrän että esim lasisen saa suht helposti tehtyä, tai puurunkoisen, mutta mulla on traumoja tai jotain lapsuudesta että lasista meille EI tule, ja puuosien käsittelyä on niin paljon muualla että kasvari tulee alumiininen. Lecaharkkoperustuksella tosin mut silti suurin osa pakettina.

Mun täytyy sanoa, että olen ollut tyytyväinen Juliana-kasvihuoneeseen. Ekassa pystyksessä meni toki aikaa että hiffattiin logiikkaa (viikonloppu tutustuessa). Siirsin kasvihuoneen ja toisen pystytyksen tein lähestulkoon yksin (no harjan pystytykseen tarttettin pari tyyppiä apuun) ja aikaa ei mennyt kuin muutama tunti, ehkä neljä. Toki ovet ja luukut oli nyt jo koottuna.

Alumiinirunko ja kennolevyt on lisäksi armollinen laiskaan perustukseen :D

Yhteistyössä