Katainen on rasisti !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Katainen: Maahanmuuton kielteisistä ilmiöistä on voitava puhua
19.2.2009 11:01
A A Jouni Mölsä

Helsingin Sanomat

Jyrki Katainen
Kokoomuksen puheenjohtajan Jyrki Kataisen mukaan maahanmuutosta pitää pystyä puhumaan ilman että ihminen leimataan heti rasistiksi. Katainen arvioi, että jos maahanmuuton kielteisistä ilmiöistä puhuvat "heti lytätään tai työnnetään syrjään", se koventaa asenteita.

Katainen piti linjapuheensa torstaina kokoomuksen puoluehallituksen kokouksen yhteydessä Helsingissä.

http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Katainen+Maahanmuuton+kielteisist%C3%A4+ilmi%C3%B6ist%C3%A4+on+voitava+puhua/1135243654669

Nii, esim. Berliinissä maahanmuuton ongelmia on nähtävissä. Aina erilaiset kulttuurit, uskonnot, oikeuskäsitykset eivät sulaudu harmoniassa. Katainen varmaankin tarkoittaa että ilmiöistä on voitava puhua. ONhan se melkoinen haaste. Esim. japanissa maahanmuuttoa ei juuri ole eikä siitä aiheutuvia ristiriitoja kun taas joissain näkyy kärkkäästi yhteensovittamattomat elämän perusasiat. Keskustelu on tärkeää.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Nii, esim. Berliinissä maahanmuuton ongelmia on nähtävissä. Aina erilaiset kulttuurit, uskonnot, oikeuskäsitykset eivät sulaudu harmoniassa. Katainen varmaankin tarkoittaa että ilmiöistä on voitava puhua. ONhan se melkoinen haaste. Esim. japanissa maahanmuuttoa ei juuri ole eikä siitä aiheutuvia ristiriitoja kun taas joissain näkyy kärkkäästi yhteensovittamattomat elämän perusasiat. Keskustelu on tärkeää.

Japanilaiset ovat rasisteja kun eivät ota mamuja maahansa!!! Tyhmät eivät ymmärrä maahanmuuton rikastuttavaa vaikutusta omalle kultuurille ja muutenkin.

Mä en vaan ymmärrä tätä juttua. Olen rasisti. Se tarkoittaa sitä, että en halua, että tänne tulee ihmiset makaamaan ja viettämään aikaa ilman minkäänlaista aktiivisuutta. Tällaista aktiivisuutta eli kouluttautumista ja työntekoa odotan myös suomalaisilta. Monet maahanmuuttajat ovat jopa ilman koulutusta tosi tarkkoja, että pitäsi saada heti vakituinen työpaikka ja suuri palkka. Vaikka kotimaassa olisi ollut rauha maassa jo monta vuotta, Suomeen jäädään loisimaan.
Mitä hemmetin ihmeellistä on vastustaa tällaista loisena elämistä? Jos se tekee musta rasistin, sitten olen se.
Ja kyllä, joskus voisi puhua myös mamujen haitoista, ei vain hyssytellä ja ymmärtää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Mitenkäs toi Kataisesta tekee rasistin?

Koska maahanmuutossa ei ole kielteisiä ilmiöitä, tai ainakaan niistä ei saa puhua!!!

No huh!!

Just niin: huhhuh!!! Kai olet joskus antanut mustalle miehelle piparia???

No en kyllä ole!!

Alkuperäinen kirjoittaja T:
Mä en vaan ymmärrä tätä juttua. Olen rasisti. Se tarkoittaa sitä, että en halua, että tänne tulee ihmiset makaamaan ja viettämään aikaa ilman minkäänlaista aktiivisuutta. Tällaista aktiivisuutta eli kouluttautumista ja työntekoa odotan myös suomalaisilta. Monet maahanmuuttajat ovat jopa ilman koulutusta tosi tarkkoja, että pitäsi saada heti vakituinen työpaikka ja suuri palkka. Vaikka kotimaassa olisi ollut rauha maassa jo monta vuotta, Suomeen jäädään loisimaan.
Mitä hemmetin ihmeellistä on vastustaa tällaista loisena elämistä? Jos se tekee musta rasistin, sitten olen se.
Ja kyllä, joskus voisi puhua myös mamujen haitoista, ei vain hyssytellä ja ymmärtää.

varo ettet joudu uudelleenkoulutusleirille väärien mielipiteittesi takia!!!

Yhteistyössä