Kateus syö rotan lailla -mikä blogi aiheuttaa ko reaktion?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nakko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nakko

Vieras
Luin vähän tuota KAUNIS PIENI ELÄMÄ -ketjua. Selvästi osa lukijoista ei oikein tiennyt miten päin olla kateuden kanssa. Minusta blogi tosi kiva ja talo kaunis yms. eli ihan mukavaa luettavaa.

Toisaalta, kun asiaa enemmän mietin, niin ehkä en tunne kateutta, kun speksit niin erilaiset eli tuollaista en haluaisi. Sen sijaan jos joku perheenäiti pitäisi blogia elämästään jossain Helsingin Eiran peritystä arvotalosta, niin johan alkaisi kaivelemaan eli jakakaa blogeja, jotka aiheuttaa kateutta. Mielelläni käyn testaamassa, josko toimii samoin :)

Minua kaivelee nimen omaan tuo Kaunis pieni elämä blogi. Siksi en sitä luekaan. Heidän elämänsä on vähän liian täydellistä. Sisustustyyli ei mene täysin yksiin, mutta nuo valokuvat ja se, että joku on ONNELLISESSA avioliitossa aiheuttaa kateutta. Hän on siis löytänyt sellaisen harmonian elämäänsä, jota itse haen. Siksi olen kateellinen ja kehtaan kyllä myöntääkin sen.

Itsellä siis kanssa kaksi lasta, miehestä olen asumuserossa ja TIEDÄN, että meidän suhteesta ei koskaan tule tuollaista haaveliittoa kuin heillä. Ja pelkään, että vaikka olen lähtöä tästä liitosta tekemässä, niin en koskaan löydä vastaavaa.

Ja kun olen itse kiinnostunut kanssa valokuvauksesta, haluaisin, että jaksaisin enemmän lasteni kanssa ja olla vain nauttia elämästä. Mutta tilanteeni on niin erilainen, että ei ole mahdollista.

Yhteistyössä