V
vierailija
Vieras
Kateutta on monenlaista. Osa kateudesta saattaa olla ihan hyväksi, kenties se potkii meitä parempiin suorituksiin. Itse koen, että suurin osa kateudesta on kuitenkin hyvin negatiivista. Se tosiaan vie ne kalatkin vedestä.
Itse myönnän, että koen todella usein suurta kateuden tunnetta. Saatan olla kateellinen naapurille, sukulaisille, tutuille, ystävillä tai julkkiksille. Kateuden aiheita saattaa olla työ, ura muuten, parisuhteet, raha, koti, kauneus, nuoruus jne. Ainoa positiivinen asia tässä on se, että tunnistan nämä tunteet.
Oma tilanteeni on ihan kohtuullinen, mutta ei se paljoa auta.
Kertokaa omista kateudentunteistanne ja miten pystytte elämään niiden kanssa.
Kuulisin myös mielelläni miesten kateudesta. Se on keskimäärin vähän erilaista kuin naisilla. Oma mieheni ei ainakaan kateuttaan paljoa näytä.
Itse myönnän, että koen todella usein suurta kateuden tunnetta. Saatan olla kateellinen naapurille, sukulaisille, tutuille, ystävillä tai julkkiksille. Kateuden aiheita saattaa olla työ, ura muuten, parisuhteet, raha, koti, kauneus, nuoruus jne. Ainoa positiivinen asia tässä on se, että tunnistan nämä tunteet.
Oma tilanteeni on ihan kohtuullinen, mutta ei se paljoa auta.
Kertokaa omista kateudentunteistanne ja miten pystytte elämään niiden kanssa.
Kuulisin myös mielelläni miesten kateudesta. Se on keskimäärin vähän erilaista kuin naisilla. Oma mieheni ei ainakaan kateuttaan paljoa näytä.