K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Milloin meinaatte syödä sen?
Eikö se kärsi nyt jo...Hehee. Ei koskaan, muuten seksi kärsisi.
Ei kai katkaravuilla ole edes kieltäNo joko osaa käyttää täydellisesti kieltään? ja käytättekö apuvälineitä?
No joko osaa käyttää täydellisesti kieltään? ja käytättekö apuvälineitä?
vituttaako?
sen kieli onkin kokonainen ne pienet värekarvat siinä rihmassa on sen kieliEi kai katkaravuilla ole edes kieltä![]()
täh miksi ei kieltä mun mielestä se on aika saakelin kivaa tai harjotella sitä tietty. noh alko pelkkä ajatuskin eikö miehes tykkää nuolemisesta sitten?. Apuvälineet voi avittaa parempaan seksielämään jos toisella on pieni? voi päästä pienuus kompleksistakin eroon?Emme käytä kieliä emmekä apuvälineitä. Parempi ilman, ihan luomuna.
Ootko nyt ihan tosissas? Ootko koskaan saanu isoa? Tai edes normikokoista?Ei, olemme tyytyväisiä ja onnellisia.
täh miksi ei kieltä mun mielestä se on aika saakelin kivaa tai harjotella sitä tietty. noh alko pelkkä ajatuskin eikö miehes tykkää nuolemisesta sitten?. Apuvälineet voi avittaa parempaan seksielämään jos toisella on pieni? voi päästä pienuus kompleksistakin eroon?
Ootko nyt ihan tosissas? Ootko koskaan saanu isoa? Tai edes normikokoista?
no hemmeti eikait siinä mitään jos kaikki on hyvin. itte huomas taas et rakastaa siis oikeesti haluu nuolla se tuntuu hyvälle ex ei tykänny enkä oo oikeen harjotellu sitä itte mut mitä enemmän katellu niin itte tykkään.Emme kumpikaan tykkää. Pienuus ei haittaa eikä ole kompleksia.
Ymmärrän. Et tiedä paremmasta.Mieheni on ainoa, jonka kanssa olen harrastanut seksiä. Minulle hän riittää vallan mainiosti.![]()