Katkeran kalkin nieleminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sadana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sadana

Jäsen
04.06.2012
755
8
18
Pahoitteluni purkaustani, mutta johonkin minun pitää murheeni oksentaa saadakseni mieltäni kevyemmäksi.

Sainpahan tässä viikonloppuna kuulla että yksi tuttavantuttava oli sitten kännipäissään saattanut itsensä raskaaksi ja nyt hällä on edessä abortinteko.
Toivon että hän oppii vahingostaan jotain... tosin pitäisiköhän minun mainita hänelle että ei ehkä kannata tapailla kyseistä miestä, sillä se on naimissa ja vaimo on raskaana. No, ei ole minun murheeni.

Tänään sain kuulla että toinen tuttavantuttava oli myöskin raskautunut vaikka kuin valitteli minulle että missään nimessä ei ole oikea aika tulla raskaaksi ja kuulemma rukoili sitä myös Jumalalta.

Epäilen tosin että kyseinen neitokainen kyllä valehteli minulle päin naamaa siitä ettei halua lapsia ennen kuin tuntee miehen hyvin. (Tunteneet netin välityksellä ehkä 3 kuukautta.)

Tämä jälkimmäinen neitokainen on muutenkin aivan loistopakkaus. Lainasin sille kevään aikana usein rahaa, jotta hän pääsi töihin ja tapaamaan miestä.
Arvatkaa vain onko niitä rahoja kuulunut... sinne meni se 1000 € sen siliästi. Ja neitokaisesta en ole kuullut juuri yhtään mitään sen jälkeen kun oli käynyt miestä tapaamassa.

Ei suostu enää vastaamaan viesteihini eikä puheluihinikaan. Tuon raskaudenkin sain tietää kiertotietä.

Että silleen. Hieman on V-käyrä ylhäällä ja pakko kai se on tunnustaa että omapa on häpiäni kun menin lainaamaan rahaa.

Ja noista raskauksista märehdin sen vuoksi kun itse yrittää saada lasta, eikä sellainen tuosta noin vain tunnu ilmestyvän. Toisaalta toivon että en edes saa lasta niin kauan kuin tuo neitokainen on raskaana, sillä ikäväkseni hän tulee olemaan osa elämääni... halusin tahi en.

Joo koitappa nyt vaan niellä se kalkkis rauhassa ja olla arvostelematta muiden valintoja. Vaikka yksikin abortti jäisi tekemättä, et tulisi silti sen nopeampaa raskaaksi.

Rakas jenny, enhän minä noita naisia syytäkään mistään raskaudestaan. Ja jokainen meistä tietää sen että vaikka kuinka kiroaisi kaikki raskaana olevat ei se nopeuta omaa raskautumista.

Puran tässä vain omaa kiukkuani ja lähinnä omaa tyhmyyttäni kun luulin tämän jälkimmäisen neitokaisen olevan hyvä, kunnollinen ihminen, joka hoitaa velkansa.

Olen itseasiassa iloinen että tämä jälkimmäinen neitokainen on raskaana, sillä tuo mies on erittäin hyvä ihminen ja ansaitsee saada lapsen... vaikka neitokainen itse onkin hyväksikäyttäjä ja valehtelija. Toivottavasti vain neitokainen ei tuo ongelmia tuolle miehelle.

ja ensimmäinen tyttö taas joutui täysin tahtomattaan sen naimisissa olevan miehen lumoihin, eikä edes tiennyt hänen olevan naimisissa.

Arvatkaa vain onko niitä rahoja kuulunut... sinne meni se 1000 € sen siliästi. Ja neitokaisesta en ole kuullut juuri yhtään mitään sen jälkeen kun oli käynyt miestä tapaamassa.

Toisaalta toivon että en edes saa lasta niin kauan kuin tuo neitokainen on raskaana, sillä ikäväkseni hän tulee olemaan osa elämääni... halusin tahi en.

Mutta eihän se pysty sua välttelemään velanmaksun kanssa jos joudutte olemaan osa toistenne elämää, vai?

Mutta eihän se pysty sua välttelemään velanmaksun kanssa jos joudutte olemaan osa toistenne elämää, vai?
Epäilen vahvasti että hän ei ole sitä vielä tajunnut. Hän on siinä oletuksessa että eihän suomalaiset nyt toistensa luona käy kylässä usein. Mutta tulee tajuamaan siinä vaiheessa kun muuttaa miehen kanssa yhteen, sillä mies haluaa kyllä minua vierailulle.

Yhteistyössä