Katollinen kissanvessa, paljonko maksaa? Koemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuleva kissanomistaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuleva kissanomistaja

Vieras
Onko hyvä? Pitääkö hajut ja suostuukohan kisu käyttämään, jos on avovessaan tottunut? Paljonko maksaa ja saako tav. kaupoista, vai täytyykö mennä eläinkaupasta ostamaan?

Mites sitten, kuinka pienille pennuille löytyy valjaita? Paljonko maksaa eläinkaupan pentumurkinat?

Meille on pentu tulossa ja pohdin vaan, että mitä kaikkea se tarvitsee.. Ruokakipot, nukkumapaikan, vessan, harjan, valjaat, ruokaa... Mitä muuta?

Alkuperäinen kirjoittaja tuleva kissanomistaja:
Mites sitten, kuinka pienille pennuille löytyy valjaita?

Juuri ostin pikkuruiset valjaat kissanpennulle, ne on säädettävät, ja lemmeikkitarvikekaupan myyjä sanoi, että käyvät suunninlleen ensimmäisen vuoden ajan.

Muihin sun kysymyksiin en osaa vastata.

Toimii, ja toimii myös pöllöimmälläkin katilla totuttaminen. :D
Haju pysyy. Suodatinrättii oon pessyt välillä. Ja toimii etelleen.
Jos purkki on täynnä kusta ja sontaa, niin ei ne hajut sitte pysy. B)
Maksoi jonkun 20-50e..
Halvin taitaa olla päälle 20eukkoo.

Meillä kaksi katollista mutta ilman niitä heiluri ovia. Ku en tiiä missä ne on... Ovat alusti käyneet niissä joten mun mielestä ne ei vierastanut niitä ollenkaan.

Ja mun mielestä niissä kaikkein paras puoli on että ne hiekat pysyy siellä sisällä kun kuopivat jonkun verran aina.

Mä luin otsikosi väärin ja ajattelin, että jopas...katolisia kissanvessoja...kaikkea ne keksiikin :laugh: Mutta joo, katollinen on oikein hyvä, sieltä ei hiekat pahemmin ympäristöön lentele. Hajun pitää paremmin kuin katoton, mutta ei sitä ikiaikoja voi tietenkään siivoamatta pitää. Meidän kissa oppi 16 katottoman pissivuotensa jälkeen ihan sujuvasti katolliseen. Eläinkaupasta ostin, Citymarketissa ei ollut, maksoi hieman yli 30 euroa. Jos vielä kissan otan, ehdottomasti ostan kissalle "kusputkan".

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä luin otsikosi väärin ja ajattelin, että jopas...katolisia kissanvessoja...kaikkea ne keksiikin :laugh: Mutta joo, katollinen on oikein hyvä, sieltä ei hiekat pahemmin ympäristöön lentele. Hajun pitää paremmin kuin katoton, mutta ei sitä ikiaikoja voi tietenkään siivoamatta pitää. Meidän kissa oppi 16 katottoman pissivuotensa jälkeen ihan sujuvasti katolliseen. Eläinkaupasta ostin, Citymarketissa ei ollut, maksoi hieman yli 30 euroa. Jos vielä kissan otan, ehdottomasti ostan kissalle "kusputkan".

Keittis...tunnusta totuus...meidän on aika uusia silmälasit!

;)

minä hiljattain ostin tuon vessan ja makso n. 18?, piti vaan tuo heiluri ottaa pois ku vanhemmat kissat ei ymmärtäny, tänään se onki jo ollu käytössä... kunhan vaan pikku emäntä pysyy siitä kaukana...

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
minä hiljattain ostin tuon vessan ja makso n. 18?, piti vaan tuo heiluri ottaa pois ku vanhemmat kissat ei ymmärtäny, tänään se onki jo ollu käytössä... kunhan vaan pikku emäntä pysyy siitä kaukana...

Mistä noin halvalla sai? Kiinnostaa muakin, kun mulle on tulossa kisunpentuja kanssa, ja nehän kakkailee paljon, eikä sitä vessaa kuitenkaan ehdi ihan joka sekunti puunaamaan, niin katollinen pitäis hajuja varmaan vähän paremmin. (en suinkaan sit tarkoita, et en lainkaan siivois vessaa, eiköhän sieltä silti useita kertoja päivässä joudu kikkareet poimimaan.)

Mitä puhtaampana vessan pidät sitä paremmin kissat sitä käyttää. Kissa on siisti eläin eikä halua mennä haisevaan pömpeliin. Kun pesetkin vessan säännöllisesti niin ei ole pelkoa että kissat käy merkkailemaan esim. sänkyvaatteitasi.

Alkuperäinen kirjoittaja Pirkko:
Mitä puhtaampana vessan pidät sitä paremmin kissat sitä käyttää. Kissa on siisti eläin eikä halua mennä haisevaan pömpeliin. Kun pesetkin vessan säännöllisesti niin ei ole pelkoa että kissat käy merkkailemaan esim. sänkyvaatteitasi.

Juu tiedän, isomman kissan vessan puunaan pari kertaa päivässä. Ja pienempienkin ajattelin puunata ainakin neljä kertaa päivässä, muttakun pennut käy vähän väliä vääntämässä pienen kikkareen, enkä ehi ihan vähän väliä niitä siivoomaan, niin siksi vaan ajattelin tollasta katollista. Ja onhan se pennuille varmaan turvallisemmalta tuntuvakin.

Yhteistyössä