Katotaanpa kuinka kauan koiran paskat on siivoamatta!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärrrr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärrrr

Vieras
ei vittu voi mies persettään tosta pelikoneen eestä nostaa sen vertaa että pennun käyttäs paskalla. minä' oon koko päivän sen kans pihalla juossu ja siivonnut ,kylvetin äsken lapset ja kävin ite suihkussa, annoin koiranpennulle ruoan ja syötin 1vuotiaalle iltapalaa, pyysin kauniisti että voisko mies käyttää pennun ulkona,ettei mun tarvii pukea ja märillä hiuksilla mennä kun pitää syötää lapset ym niin ei voinuu käyttää. sanoin että jos pentu tekee paskat sisälle niin se saa ne siivota! no nepä on edelleenkin tuossa käytävällä. ihan sama. yhdessä koira otettiin ja mies oisko yhesti pihalla sitä käyttänyt sillonku tuli ja minä oon yksin hoitanu lapset ja koiran 3kk. tulin nyt lasten kans nukkumaan ja laitoin makkarin kii. saa nukkua ukko misä haluaa!huomenna lupas lähteä mun kans kauppaan mut eipä tuu sinnekään mukaan kun tärkiämpäää rapata jotaki vitun autoa. ei ikinä oo mun kans,sanoo että olisin tyytyväinen että on sentään kotona,mutta ei se oo läsnä ollenkaan kun pelaa vaan:( joo ja niille jotka valittaa että miksi koiran laitoitte niin kyllä minä sitä rakastan ja hoidan mutta ois tuo mies sen vertaa voinu auttaa!en joka paikaan kerkiä samalla sekunnilla!

Miksi ihmeessä tollaseen tilanteeseen on koira pitäny ottaa??? Oisit tutustunu siihen ukkoos paremmin ennenku ryhdyit perhettä kasvattaan lapsilla,saatika koirilla...

Alkuperäinen kirjoittaja ärrrr;25433789:
ei vittu voi mies persettään tosta pelikoneen eestä nostaa...
... joo ja niille jotka valittaa että miksi koiran laitoitte niin kyllä minä sitä rakastan ja hoidan mutta ois tuo mies sen vertaa voinu auttaa!en joka paikaan kerkiä samalla sekunnilla!

No kun ei voi, ei voi. Pitää silloin toisen osapuolen valita. Joko repii omanarvontuntonsa rippeille peitonnysää alentamalla itsensä entisestäänkin ruikuttamalla tuntemattomille siitä, että itsellä ei ole mitään oikeuksia.

Tai sitten ottaa lusikan kauniiseen käteen, ja alkaa kaapia niitä oikeuksiaan takaisin. Ei niitä kukaan muu tule sulle antamaan, ellet itse niitä ota.

Rasittava mies sulla, ei voi kieltää mutta et sä voi koiran antaa siitä " kärsiä" pitäähän sen pihalle päästä.
Jos miehes ei vie, niin sitten sun on vietävä. Ja sitten voitte keskustella sen ukkos kanssa että mitäs sille pennulle tehdään.

Yhteistyössä