katsastushinnoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mutzilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mutzilla

Aktiivinen jäsen
03.09.2009
2 101
23
38
eli a-katsastuksella taitaa päästömittauksen kanssa maksaa jotain 67??
ja sit mulla on tuo lappunen tuonne Q-katsastukseen, jossa ois maksu sit 37?, paljonkohan siellä on jälkikatsastus lie sit?
se kun on 50km päässä niin bensoihin menee 10? kerta, silloinkin tuo katastus ois 47? ja samalla reissulla sais tietty haettua uudet osat autoon, autossa kun on sellanen kolinavika nyt jota ei osata paikantaa itse ja jälkitarkastukseen se menee automaattisesti sen takia. kummassa kävisit itse? viime vuonna kävimme q-katsastuksessa ja oltiin tyytyväisiä, silloin meni ekalla läpi :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:
Alkuperäinen kirjoittaja bb:
menisin joensuuhun jossa lähes aina katsastus 19euroa..:)

kuuluuko siihen päästömittaus= tuossa quussa on pelkkä katsastus 19e ja sit päästöt päälle 18e

Onko jossain oikeasti noin halpa katsastus? :o Kun meillä maksoi jotain 90e A-katsastuksessa tammikuussa.

Juu kuopioon tuli viime vuonna yksityinen katsastusasema ja kilpailu alko sit kuopiossa, täällä meidän paikkakunnalla ei oo kuin a-katastus ja sillä on tuon 67? päästöjen kanssa, taidan hurauttaa kuopioon

Alkuperäinen kirjoittaja SweetZoeJane:
Mä vien raisioon jossa katsastus + päästömittaus yht. 15e. :saint:
Ammattikoulussa tekevät.

HÄH! Tekeekö ammattikoulu katsastuksia? Me jsutiin katsastettiin Raisiossa (katsastuskonttorissa) ja maksettiin siitä lystistä 75 ? :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja SweetZoeJane:
Mä vien raisioon jossa katsastus + päästömittaus yht. 15e. :saint:
Ammattikoulussa tekevät.

Eikö sitä tarvikaan tehdä virallisella katsastusasemalla ja että katsastusmiehet sen tekee?

Ei kuulemma. Sitä itsekin epäilin, mut sanoivat puhelimessa (niiden opettaja), että se niiden katsastus käy ihan "virallisesta". Kyllähän ammattilainen sen siinä valvoo kuitenkin.

käväsin ja auto oli läpi :o :o <--- mä olin ihan just ton näkönen....mistä ihmeestä ne kolinat sit kuuluu ku ei niitä löydy ees katastuksessa :xmas: taitaa kuulua pään sisältä :xmas: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:
käväsin ja auto oli läpi :o :o <--- mä olin ihan just ton näkönen....mistä ihmeestä ne kolinat sit kuuluu ku ei niitä löydy ees katastuksessa :xmas: taitaa kuulua pään sisältä :xmas: :ashamed:

Hyvä. Kävispä mullekkin noin. Mutta oon ihan varma että meillä ne kolinat kuuluu jostain muualtakin kun päästä. :D taas...