V "vieras" Vieras 24.01.2012 #4 Mitä se sulle kuuluu, minkä toiset antaa lapselleen nimeksi Reactions: HouseOfSleep
V "vieras" Vieras 24.01.2012 #5 Jos tää alotus olis otsikoitu "aattelin antaa lapselleni nimeksi Kaiku" niin kommentit olisivat hiukan eri luokkaa.
Jos tää alotus olis otsikoitu "aattelin antaa lapselleni nimeksi Kaiku" niin kommentit olisivat hiukan eri luokkaa.
V "vieras" Vieras 24.01.2012 #6 Aika kiva nimi =) Erilainen mutta ei tunnu silti ihan väkisin väännetyltä, kauniisti sointuva nimi. Vähän tulee ehkä Kieku ja Kaiku mieleen mutta ei sekään haittaa.
Aika kiva nimi =) Erilainen mutta ei tunnu silti ihan väkisin väännetyltä, kauniisti sointuva nimi. Vähän tulee ehkä Kieku ja Kaiku mieleen mutta ei sekään haittaa.
V "vieras" Vieras 24.01.2012 #7 [QUOTE="vieras";25516115]Jos tää alotus olis otsikoitu "aattelin antaa lapselleni nimeksi Kaiku" niin kommentit olisivat hiukan eri luokkaa. [/QUOTE] Mun kommentti ainakin olis ihan sama. =)
[QUOTE="vieras";25516115]Jos tää alotus olis otsikoitu "aattelin antaa lapselleni nimeksi Kaiku" niin kommentit olisivat hiukan eri luokkaa. [/QUOTE] Mun kommentti ainakin olis ihan sama. =)
V "vieras" Vieras 24.01.2012 #8 [QUOTE="vieras";25516130]Mun kommentti ainakin olis ihan sama. =)[/QUOTE] Yleensä tää palsta vaan menee just niin.
[QUOTE="vieras";25516130]Mun kommentti ainakin olis ihan sama. =)[/QUOTE] Yleensä tää palsta vaan menee just niin.