Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:mulla rohviilissa meidän "vauva" :heart:
:heart: :heart: :heart: oi miten ihanaraapsutuksia valtavasit täältä
ranskan buldogi eikö ookkin?
Ei oo ranskis vaan mopsi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:mulla rohviilissa meidän "vauva" :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Mulla on vain lasten kuvat, omaa pärstää ei ole nyt esillä =)
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:mulla rohviilissa meidän "vauva" :heart:
Ei oo ranskis vaan mopsi
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:mulla rohviilissa meidän "vauva" :heart:
Ei oo ranskis vaan mopsi
![]()
:ashamed: huups...noku toinen oli niin samannäkönen mutta ihana ruttunokka jokatapauksessa
(mein täti kasvattia/kasvattaa mikkelissä mopseja)
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Mulla on vain lasten kuvat, omaa pärstää ei ole nyt esillä =)
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:meiän kuopus peppu pystyssä :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:meiän kuopus peppu pystyssä :heart:
![]()
ihana :heart: mie en käsitä miten neiti voipi nukkua tuossa asennossa
![]()
ja siellähän se miullaki rohviilissa, se tärkein![]()