Katso mikä bonuskortti on paras!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mrsCullen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu, kyllä huomasin ihan käytännössä, kun jonkun aikaa asioin tuossa meidän uudessa "edullisessa" sittarissa entisen tutun s-marketin sijaan. N. sama määrä ruokaa ostettiin ja oisko peräti 10-15e tullu noita plussaseteleitä, s-marketista tulee joka kk 20-40e...(no tankataan abc:llä), mut siirryin takas.
Lisäks toi sittari on monessa peruselintarvikkeessa/-aineessa kalliimpi, esim. pesuaine, jota ostin sittarin "isosta alesta" oli ihan saman hintainen s-marketissa. Ämk on kalliimpaa(ja sitäkin meillä kuluu...)

taidetaanpa miehen kanssa ottaa semmonen kokeilukuukausi ton s-etukortin kanssa, se kun on pari vuotta pyöriny lompakossa.
yleensä käydään k-marketissa lähikaupassa ja cittarissa/euromarketissa isommilla ostoksilla.

Mä olin viime vuoden k-kauppojen käyttäjä ja plussa-sivuilta laskin, että meille olisi ollut edukkaampaa käyttää s-kauppoja kuin k-kauppoja.

Meillä kk ostokset (ruoka ja bensa) pyörii noin 700 euron kinttaalla, kuukaudesta riippuen. Plussaseteleitä saimme 110 euron edestä (hetietua lisäksi bensasta 20 euroa), s-bonusta olisimme saaneet 330 euron edestä.

Tästä syystä siirryimme kokonaan s-ryhmän asiakkaaksi tämän vuoden alusta.

s-etukortin hyödyt verrattuna muihin bonuskortteihin olen minäkin huomannut muutamia vuosia takaperin. Vihdoinkin on oikeesti tehty tutkimusta, että kaikki pässinpäätkin tajuaa.

Joojoo. Onhan asia tietysti eri, jos lähikauppa on k-kauppa ja prismaa ei löydy lähimailtakaan..

Mä käytän kaikkia sekaisin, enkä aina edes muista näyttää korttia. Tuli kyllä hieno fiilis, kun sain ensimmäisen Plussa setelin viime viikolla, piti oikein harkita mihin sijoitan 5 euroa :D

Voisinpa vaikka s-ryhmän kortin hankkiakin, mutta en jumakeuta suostu maksamaan siitä 50 euroa...joka pitää vielä maksaa heti. Lisäks tällä kylällä saa parempaa palvelua tosta K-kaupasta, joten taidanpa pysyä Keskon asiakkaana.

Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
Voisinpa vaikka s-ryhmän kortin hankkiakin, mutta en jumakeuta suostu maksamaan siitä 50 euroa...joka pitää vielä maksaa heti. Lisäks tällä kylällä saa parempaa palvelua tosta K-kaupasta, joten taidanpa pysyä Keskon asiakkaana.

Sen 50e saat äkkiä täjaisin keskittämällä ostokset.

Alkuperäinen kirjoittaja mi:

On aika iso summa silti yhdestä vatun muoviläpyskästä. Ja se "äkkiään" voi mennä pitkäkin aika. Loppujen lopuks mulle on ihan sama mitä korttia sitä "vinguttaa" suurimman osan ostoksista kuitenkin teen Keskon liikkeissä.

On aika iso summa silti yhdestä vatun muoviläpyskästä. Ja se "äkkiään" voi mennä pitkäkin aika. Loppujen lopuks mulle on ihan sama mitä korttia sitä "vinguttaa" suurimman osan ostoksista kuitenkin teen Keskon liikkeissä.

Ei siis tietenkään pakko ole!! :)
Me saadaan vuodessa noin 700-800e takaisin tuolla kortilla! Siksi suosittelen kaikille!! :)

** Tiedätkö, että me hankittiin se molemmille pojille, 4v. ja 4kk. Ihan vain sen takia, että osuusmaksulle kertyy 10%:n korko.

Samoin sai kummipoikani lahjaksi minulta etukortin.

Meillä on keskitetty suurin osa s-ryhmään, ja viime vuodelta bonuksia tuli pikkasen reilu tonni kaikkinensa, lähikauppana on k-kauppa ja sieltä haetaan silloin tällöin täydennystä kuten, leipää ja maitoa..

Sähköstä ja vakuutuksista saadaan myös bonukset s-tilille

Sen 50 e saa takaisin kun ei enää halua käyttää korttia.

Siis mutta se rahahan menee kasvamaan korkoa sulle, saat sen saman rahat pois kun eroat sieltä. Sitäpaitsi sitä voi maksaa jo bonuksilla ja toisaalta monesti kun sen ostaa saa saman rahan arvosta kaikkia seteleitä mitkä käy heidän liikkeissään.

Itse käyn lidl ruokakaupassa ja vapaa valinta haen muut, tiedän säästäväni näin joka kk todella paljon =) Muut kortit on kyllä mutta käytän niitä vain jos käyn kyseisissä kaupoissa sillon tällöin, silti saan aina jotain niistäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onkohan tuossa huomioitu, että yleensä k-kaupoissa on myös plussa-alennuksia, että jos niitä hyödyntää? S-marketissa harvemmin näkee mitään.

Täällä ainakin Prisman normaalihinnat ovat samat kuin noi "alehinnat" K-kaupoissa. Ne on ihan huijausta ne alennukset!

Mä tykkään k-ketjusta siinä määrin enemmän, että ihan pelkät bonusten määrät ei saa mua vaihtamaan kaikkia käyttämiäni kauppoja :)
S-korttia tulee käytettyä lähinnä ravinteleissa. Ja kuntosalilta saa sillä bonarit. :whistle:

Yhteistyössä