S
"Sister"
Vieras
Tosi hyvä mutta pahempi kuin mikään kauhuleffa ihmiskaupasta. Se jäi jotenkin pyörimään päähän ja ajatus siitä että joku pedo ostais ton mun 2-vuotiaan on ihan kamala. Ennen olin varma että sen kadonneen Madeleininkin tapauksen takana on sen vanhemmat mut nyt on silmät auenneet ihan uudelle kauheudelle tässä maailmassa että se on voitu kidnapata ja kaupata eteenpäin.
Mä olin ihmettelinEerikan tapauksen aikaan että missä pumpulissa ihmiset elävät kun eivät voineet kuvitella sitä kauheutta kun itse aika huonoista oloista tulen. Mutta se että jotkut tekee kauppaa pienillä lapsilla ja se mihin olihin ne joutuu sai mut tuntemaan itseni ylimielisen typeräksi enkä voi kuvitellakaan mitä kaikkea julmuutta maailmasta löytyy...
Mä olin ihmettelinEerikan tapauksen aikaan että missä pumpulissa ihmiset elävät kun eivät voineet kuvitella sitä kauheutta kun itse aika huonoista oloista tulen. Mutta se että jotkut tekee kauppaa pienillä lapsilla ja se mihin olihin ne joutuu sai mut tuntemaan itseni ylimielisen typeräksi enkä voi kuvitellakaan mitä kaikkea julmuutta maailmasta löytyy...