Katsoin uudet Postimaksut, kauheat hinnat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kauhistelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja kauhistelija:
tai sitten vaihtoehtona on ärräpaketti 8.90e tais olla hintaa ja painoa saa olla max.5kg..pääasia ku lootaan mahtuun

Ja mitä tulee siihen huutiksen omaan pakettiin..eikö siihen tarvitse tulostimen et voi tulostaa tai jotakin jonkun lirpakkeen? kaikilla kun ei ole tulostinta

Minä en ole koskaan tuollaisesta ärrä paketista kuulukkaan. Siis ärrältä saa jonkuin lootan ostaa tietyllä hinnalla ja siihen saa tavaraa pakata johonkin kilomääräään asti? Siis vähän samanlainen kuin helppostipaketti?

http://www.r-kioski.fi/AErraePaketti.263.0.html

eli ostaa sen lootan (1?) pakkaa sen täyteen kunhan se pysyy kiinni ja painaa max 5kg..sit vie ärrälle ja maksaa sen 7.90e ja matkaan.

Voi tuhannet kiitokset sinulle!
Täytyy muistaa tämä lähetystyyli sitten joskus, kun isompia huutis lähetyksiä täytyy lähettää.

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:
Miksi niin harvat huutismyyjät käyttävät huutispakettia, vaikka se on huomattavasti postipakettia edullisempi???

Minä olen 5krt yrittänyt tunnistautua eikä ole onnistunut :/
Käyttäisin kyllä tuota pakettia mutta kun ei vaan pysty,harmi..

just joo... oon ite töissä paikassa, jossa toimii yrittäjän posti ja asiakkaat on kauhistelleet postimaksujen hintoja jo ennestään. Postihan ohjeistaa, ettei noihin saa mennä mukaan, kun pitää vedota kuluihin yms. Mut joku järki on oltava. Mäkin oon ennen lähettäny postissa synttäripaketteja, kun on jotkut kummilapsista asuneet kauempana. Mut onko enää järkeä, jos ostat jonkun 20e lahjan, johon tulee 10e lisää postimaksuja. Tai oisitteko ennen lähetelleet postikortteja/kirjeitä, jos postimerkki ois maksanut 5mk!!!!!!!!

Eihän se Posti ole ainoa, joka niitä hintoja nostelee, kyllä ruoan hinnat ovat nousseet paljon suuremmassa määrin kuin postin tai otetaan esimerkiksi polttoaine. Kaikki nousee, se on vain kestettävä, Postilla on kuitenkin noi kuljetuskustannukset aika suuret ja voitte olla varma, että kyllä noi ärrä-paketit sun muutkin jossain vaiheessa nostaa hintojaan.

Ja noi postimyyntifirmojen postitushinnat eivät välttämättä ole samat kuin mitä ne todellisuudessa olisi postilla ne hinnat, vaan niillä on tietty hinta oli se paketti miten painava tahansa. Myöskään tuolla huutiksessa monet ottavat ihan älyttömiä postimaksuja, vaikka kyseisen tuotteen voisi lähettää halvemmallakin. Tosin jotkut palauttavat sen ylimääräisen, mutta eivät kaikki.
Joku puhui, että paidan postitusmaksut ovat kalliit, jos huutonetistä ostaa, kyllä paidan saa melkeinpä ykkösluokan merkillä lähetettyä, se ei paljoa paina ja mahtuu hyvinkin pieneen kirjekuoreen, eri asia on sitten jos lähettää postiennakolla, joka ei mitenkään ole kannattavaa.

tai sitten vaihtoehtona on ärräpaketti 8.90e tais olla hintaa ja painoa saa olla max.5kg..pääasia ku lootaan mahtuun

Ja mitä tulee siihen huutiksen omaan pakettiin..eikö siihen tarvitse tulostimen et voi tulostaa tai jotakin jonkun lirpakkeen? kaikilla kun ei ole tulostinta

Minä en ole koskaan tuollaisesta ärrä paketista kuulukkaan. Siis ärrältä saa jonkuin lootan ostaa tietyllä hinnalla ja siihen saa tavaraa pakata johonkin kilomääräään asti? Siis vähän samanlainen kuin helppostipaketti?

http://www.r-kioski.fi/AErraePaketti.263.0.html

eli ostaa sen lootan (1?) pakkaa sen täyteen kunhan se pysyy kiinni ja painaa max 5kg..sit vie ärrälle ja maksaa sen 7.90e ja matkaan.

Voi tuhannet kiitokset sinulle!
Täytyy muistaa tämä lähetystyyli sitten joskus, kun isompia huutis lähetyksiä täytyy lähettää.

Minäkin kiitän ärrä-paketti tiedosta!! Tuohan tulee paljon halvemmaksi kuin postin 5kg paketti!!

laskin että peinet helpostikuoret tulee maksaa 1,05e/kpl ja iso tasan 2e/kpl. Kirje 500g asti tulee maksamaan 3e tällä hetkellä muistaaksnei 2,80e. Kovat on nousut saatikka sitten postipaketit.

Tytön kummit asuu Italiassa. Tähän osti ollaan muutamia kirjeitä vuodessa lähetetty, kun sieltäkin tullut, mutta nyt täytyy niitäkin vähentää.

Itseä harmittaa, kun en silloin heti tunnistaunut, kun rekisteröin. Tietenkin ei suuri vaiva nytkään ole. Täytyy varmaankin joku päivä. Nyt niillä oli vielä jonkunlainen tarjous tuossa huutispaketissa.

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:
Miksi niin harvat huutismyyjät käyttävät huutispakettia, vaikka se on huomattavasti postipakettia edullisempi???

Kauheasti on ollut ongelmia ihmisillä tuon paketin kanssa, monimutkainen ja sekava ja ei tiedä milloin on tulossa jos tulee laisinkaan, Postissa eivät tiedä mitään koko huutopaketista, ihmettelevät suu auki että aijaa mikäs se sellainen on yms.

Mäkin yritän nyt elokuulla laittaa huuttikseen jo toppahaalaria ja muuta vauvan talvikamaa että sais sitten ostajat vielä edullisimmilla hinnoilla postituksen.
Muuten myyn yleensä vaan lasten vaatetta jonka saa pieneen helpostikuoreen mahtumaan.

Törkeetä on juu kyllä tuo hinnankorotus, eipä voi muuta sanoa.

Alkuperäinen kirjoittaja rapu:
Mäkin yritän nyt elokuulla laittaa huuttikseen jo toppahaalaria ja muuta vauvan talvikamaa että sais sitten ostajat vielä edullisimmilla hinnoilla postituksen.
Muuten myyn yleensä vaan lasten vaatetta jonka saa pieneen helpostikuoreen mahtumaan.

Törkeetä on juu kyllä tuo hinnankorotus, eipä voi muuta sanoa.

Totta täytyykin laittaa toppavaatteet pikin miten myyntiin. En minäkään pahemmin muuta myy kuin lasten vaatteet, jotka saa juuri helpostikuoreen mahtumaan. Tosin nyt nuo helpostikuoretkin nousi rutkasti, mutta on se vielä hitusen halvempi vaihtoehto.

Siskollani oli huutispaketin kanssa ongelmia. Postissa ihmetteli ja pyöri peukaloita, kun virkailija ei ollut ede kuullu sellaisesta. paketti kirteli 1,5kk jossain, kunnes saapui lähettäjälle takaisin. Siis ei mennyt edes vastaanottajalle kertaakaan ja osoitteet oli oikein. Sisko lähetti paketin sitten ostajalle normina postipakettina uudelleen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras vierailija:
Siskollani oli huutispaketin kanssa ongelmia. Postissa ihmetteli ja pyöri peukaloita, kun virkailija ei ollut ede kuullu sellaisesta. paketti kirteli 1,5kk jossain, kunnes saapui lähettäjälle takaisin. Siis ei mennyt edes vastaanottajalle kertaakaan ja osoitteet oli oikein. Sisko lähetti paketin sitten ostajalle normina postipakettina uudelleen.

Eli tuo huutispaketti on osoittain huono keksintö? Sillä on siis maanantai päivän kappaleita. Eli sen takia ei kannata tunnistautua?

Huutispaketin saapumisilmoitukset jäävät säännöllisesti menemättä vastaanottajalle. Käytännössä pakko lähettää aina seurantanumero sähköpostilla, että vastaanottaja voi väijyä, milloin paketti on noudettavissa.

Minä olen elämä aikana lähettänyt varmaankin 6 huutospakettia ja kertaakaan eil ole ongelma ollut. En ole edes tiennyt että siiät voi ongelmia tulla, no nyt tiedän ja tiedän varoa.

Alkuperäinen kirjoittaja lähettäjä:
Huutispaketin saapumisilmoitukset jäävät säännöllisesti menemättä vastaanottajalle. Käytännössä pakko lähettää aina seurantanumero sähköpostilla, että vastaanottaja voi väijyä, milloin paketti on noudettavissa.
No siksi ei mene huutis paketista korttia kun ei siitä kuulukaan mennä, jos ei ole noutanut pakettia hmm ,olisiko ollut viikon sisällä sitten vasta tulee huomautus kortti, että nouda.

Joo, on kallista. Joku oli laskenut, että paketin lähettäminen Tokiosta Helsinkiin maksaa suurinpiirtein yhtä paljon kuin saman paketin lähettäminen Helsingistä Ilomantsiin.

Huuto.netin ja vastaavien kierrätyslaitosten kohtalo huolestuttaa minuakin. Olisi todella kätevää hankkiutua eroon vanhoista roippeista myymällä ne netissä, mutta miten se enää onnistuu, kun postimaksut on enemmän kuin itse tuote? Pari kertaa olen joutunut jopa häviölle, kun postimaksut osoittautuivat suuremmiksi kuin mitä olin ostajalta pyytänyt, eli meni niin sanotusti hyväntekeväisyyden puolelle se homma.

Kirjoja ei esimerkiksi kehtaa laittaa myyntiin, kun kukaan ei maksa 8 euron postimaksuja jostain neljän euron kirjasta. Itse käytän Huuto.nettiä nykyään lähinnä kirjekuoressa menevien tavaroiden myymiseen ja ostamiseen. Keräilen vanhoja valokuvia ja Huuto on ihanteellinen paikka sellaisten hankkimiseen.

multa sais ostettua täysin uusia 100kpl postimerkki paketteja halvemmal ku mitä ne tuol postis maksaa voisin laittaa ne postis tulee jos joku ois kiinnostunu ostaa... puh numeroni on 0466229381