Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Katsoin. Ihan kiva ohjelma oli muuten, mutta se kundi oli ällöttävä. Siis se joka voitti sen matkan ja sit se yks akka joka keikutti itseään ja heilutti käsiä ja sit se punapää ällötti kans. Sitä vaan mietin, et miten ne kehtas nolata oikeesti ittensä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Himpulat ja Vimpulat:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Katsoin. Ihan kiva ohjelma oli muuten, mutta se kundi oli ällöttävä. Siis se joka voitti sen matkan ja sit se yks akka joka keikutti itseään ja heilutti käsiä ja sit se punapää ällötti kans. Sitä vaan mietin, et miten ne kehtas nolata oikeesti ittensä!![]()
mä en kans tykännyt siitä voittajasta :x tais olla Tampereelainen![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Mie en jaksa kattoo, kun ihmiset kiekuu kamalilla äänillään :$
Se punatukkanen nainen siinä mainoksessa on miun kaverin luokkakaveri lukioajoilta*olen melkein sukua julkkikselle*
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja Himpulat ja Vimpulat:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Katsoin. Ihan kiva ohjelma oli muuten, mutta se kundi oli ällöttävä. Siis se joka voitti sen matkan ja sit se yks akka joka keikutti itseään ja heilutti käsiä ja sit se punapää ällötti kans. Sitä vaan mietin, et miten ne kehtas nolata oikeesti ittensä!![]()
![]()
Vai liekkö oli Raumalta?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja Himpulat ja Vimpulat:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Katsoin. Ihan kiva ohjelma oli muuten, mutta se kundi oli ällöttävä. Siis se joka voitti sen matkan ja sit se yks akka joka keikutti itseään ja heilutti käsiä ja sit se punapää ällötti kans. Sitä vaan mietin, et miten ne kehtas nolata oikeesti ittensä!![]()
![]()
Eiks se ollu jostai Viialasta tms.
ehkä ärsyttävä, mut osas kyl biisit, ja se kai oli tarkotuski!
Sori, tiedän toki, missä Viialan on (nimim Toijalassa asunut).Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja Himpulat ja Vimpulat:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Katsoin. Ihan kiva ohjelma oli muuten, mutta se kundi oli ällöttävä. Siis se joka voitti sen matkan ja sit se yks akka joka keikutti itseään ja heilutti käsiä ja sit se punapää ällötti kans. Sitä vaan mietin, et miten ne kehtas nolata oikeesti ittensä!![]()
![]()
"Jostain Viialasta" HEI HALOOOOOO! Viiala rules!
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja Himpulat ja Vimpulat:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Katsoin. Ihan kiva ohjelma oli muuten, mutta se kundi oli ällöttävä. Siis se joka voitti sen matkan ja sit se yks akka joka keikutti itseään ja heilutti käsiä ja sit se punapää ällötti kans. Sitä vaan mietin, et miten ne kehtas nolata oikeesti ittensä!![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja Himpulat ja Vimpulat:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Katsoin. Ihan kiva ohjelma oli muuten, mutta se kundi oli ällöttävä. Siis se joka voitti sen matkan ja sit se yks akka joka keikutti itseään ja heilutti käsiä ja sit se punapää ällötti kans. Sitä vaan mietin, et miten ne kehtas nolata oikeesti ittensä!![]()
![]()
Se on muuten Akaalta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja Himpulat ja Vimpulat:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Katsoin. Ihan kiva ohjelma oli muuten, mutta se kundi oli ällöttävä. Siis se joka voitti sen matkan ja sit se yks akka joka keikutti itseään ja heilutti käsiä ja sit se punapää ällötti kans. Sitä vaan mietin, et miten ne kehtas nolata oikeesti ittensä!![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja Himpulat ja Vimpulat:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Katsoin. Ihan kiva ohjelma oli muuten, mutta se kundi oli ällöttävä. Siis se joka voitti sen matkan ja sit se yks akka joka keikutti itseään ja heilutti käsiä ja sit se punapää ällötti kans. Sitä vaan mietin, et miten ne kehtas nolata oikeesti ittensä!![]()
![]()
Sori, minulle edelleen viiala on viiala ja toijala on toijala!!!