Katsokaas nyt tekin, näättekö jotain kuvassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kissansilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muokkasin kuvan valoitusta. Kyllä siinä viiva selvästi näkyy ja kun värejä säätelee, niin ei häviä tuo viiva tuosta. Kyllä minusta plussa on :)
http://www.aijaa.com/v.php?i=3078164.jpg

Mä nään ihan selkeästi viivan tossa. Mutta se, mitä toi viiva tarkottaa, onkin sit eri juttu. Onko plussaa vaiko vaan viivan paikka, en tiedä kun en kyseistä testiä tunne. Sempä takia ite en ole koskaan luottanut markettien testeihin, vaan ainoastaan apteekin (predictor), joihin ei kai mitään viivanpaikkoja tule näkyviin vaan näyttää selkeästi (tai haamusti, mutta kuitenkin) vain plussan jos raskaana on.

Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Kyllä siinä aivan selvästi on viiva, mutta onko se sitten sellainen viivan paikka, niin se on sitten asia erikseen, enkä siihen osaa vastata.

Meinasin kirjoittaa samoin

Minä myös.

Vauvakuumepuolella on usein kyseilyitä eri testeistä, että löytyykö viivanpaikka. Kokeile kysyä siellä?

Viivanpaikkaan ei tule väriä, se on ihan läpikuultava jos ei ole raskaana. Tuossa on väriä, mutta
koska testi on mulle täysin tuntematon en uskalla sanoa mitään... Muutakuin, että viiva näkyy. Kyllä mulla olisi toiveet korkealla, tee toinen :)

Vinkiksi uutta testiä varten voin sanoa, että clear blue näytti minulle selvän plussan päivävirtsasta, kun aamuvirtsasta olin samaisena päivänä tehnyt eräällä toisella merkillä 2 haaleata haamua.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
MISTÄ KAUPASTA MUKA SAA RASKAUSTESTEJÄ????

Ainakin citymarketista saa rfsu:n liuskatestejä ja prismasta saa sellaisia muovisia testipuikkoja ihan.

mulle ei oo kyllä koskaan kaupasta tullut vastaan liuskatestejä.onko ne luotettavia?minkä hintaisia?

Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
MISTÄ KAUPASTA MUKA SAA RASKAUSTESTEJÄ????

Ainakin citymarketista saa rfsu:n liuskatestejä ja prismasta saa sellaisia muovisia testipuikkoja ihan.

mulle ei oo kyllä koskaan kaupasta tullut vastaan liuskatestejä.onko ne luotettavia?minkä hintaisia?

Kyllä pitäisi olla ihan luotettavia. Alle 5 euroa maksaa kahden testin pakkaus.
Sellainen punasävyinen paketti, kortsujen kanssa samalla osastolla :)

Yhteistyössä