Ahaa, en ole kuullut tuon merkkisestä ikinä.Alkuperäinen kirjoittaja Kissansilmä:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Minkä merkkinen testi?
Pregent -puikko, lähikaupasta ruokaostoksilla ostettu. Jotain uusia kai, en oo aiemmin nähny.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ahaa, en ole kuullut tuon merkkisestä ikinä.Alkuperäinen kirjoittaja Kissansilmä:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Minkä merkkinen testi?
Pregent -puikko, lähikaupasta ruokaostoksilla ostettu. Jotain uusia kai, en oo aiemmin nähny.
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Kyllä mäkin nään siinä viivan. Ja mä en yleensä näe näissä "onko tämä viiva" -kuvissa koskaan mitään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja muokkaaja:Muokkasin kuvan valoitusta. Kyllä siinä viiva selvästi näkyy ja kun värejä säätelee, niin ei häviä tuo viiva tuosta. Kyllä minusta plussa on
http://www.aijaa.com/v.php?i=3078164.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Kyllä siinä aivan selvästi on viiva, mutta onko se sitten sellainen viivan paikka, niin se on sitten asia erikseen, enkä siihen osaa vastata.
Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Kyllä siinä aivan selvästi on viiva, mutta onko se sitten sellainen viivan paikka, niin se on sitten asia erikseen, enkä siihen osaa vastata.
Meinasin kirjoittaa samoin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:MISTÄ KAUPASTA MUKA SAA RASKAUSTESTEJÄ????
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:MISTÄ KAUPASTA MUKA SAA RASKAUSTESTEJÄ????
Ainakin citymarketista saa rfsu:n liuskatestejä ja prismasta saa sellaisia muovisia testipuikkoja ihan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:MISTÄ KAUPASTA MUKA SAA RASKAUSTESTEJÄ????
Alkuperäinen kirjoittaja Kissansilmä::heart: Ehkä mä sit pikkuhiljaa alan iloita - tää + olis todella-todella toivottua!
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:MISTÄ KAUPASTA MUKA SAA RASKAUSTESTEJÄ????
Ainakin citymarketista saa rfsu:n liuskatestejä ja prismasta saa sellaisia muovisia testipuikkoja ihan.
mulle ei oo kyllä koskaan kaupasta tullut vastaan liuskatestejä.onko ne luotettavia?minkä hintaisia?