Katson selvänäköisesti viidelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Angelic voice
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Angelic voice

Vieras
Säännöt:

1. Kirjoita itsestäsi muutama rivi, mieti tarkkaan mihin haluat vastauksen.
2. Pidätän itselläni oikeuden valita, kenelle viidelle vastaan. Kaikille en näe.
3. Kirjoita rauhassa, tunteella, sydämellä. Aloitan vastaamisen 7 minuutin kuluttua tämän viestin lähettämisestä.
4. Palaute on pakollinen, tarvitsen sitä itseäni ja kehittymistäni varten.

Lopuksi. Ole avoimin sydämin ja mielin, anna enkeleiden johdattaa

menenkö ikinä naimisiin?

Muoks

Olen siis 22 vuotias yksinhuoltaja 3 vuotias tyttäreni tuli nuoruuden hairahduksesta. Yksi vakavempi suhde on ollut lapsen isän jälkeen ja sekin kaatui minun pettämiseeni. Toivon että joskus saisin kunnollisen parisuhteen ja menisin naimisiin ja ehkä lisää lapsiakin haluaisin

Nuori nainen ja asun yhdessä avomieheni kanssa, hyvä parisuhde. kihloissa emme vielä ole, eikä ole lapsia.

mikä on parisuhteemme tulkevaisuus? menemmekö naimisiin? saammeko lapsia?

Täytän elokuussa 25 vuotta, asun keski-suomessa, minulla on kaksi lasta ja odotan kolmatta.

Kysymys, millä raskausviikolla kolmas lapsemme syntyy ja onko se tyttö vai poika

Olen reilu kolmikymppinen, 4 lapsen äiti, naimisissa onnellisestikin.
Duuni löytyy, vaki sellainen ja jopa pidän siitä.
Tulevaisuuden suunnitelmat talohankkeen kanssa huolestuttavat, irtoaako pankista rahaa
ja löytyykö tonttia vai olemmeko ikuisesti kirottuja?

Me olemme tälläinen tavallinen perhe johon kuuluu kolme lasta ja neljäs tulossa.
Tällä hetkellä asumme ulkomailla. Tulevaisuus mietityttää paljon. Missä asutaan, sujuuko miehen bisnekset? Kun näitä lapsiakin kumminkin alkaa jo olemaan näinkin monta niin sitä tulevaisuutta pitäisi alkaa jo päättämään.
:heart:

Hei,

Olen 35-vuotias neljän pienen lapsen äiti. Pienin vasta 3kk. Itken sydämestäni tämän pienen puolesta, milloin saamme hänelle apua? Odotin saavani kokea ihanan yhden vauvan arjen kun edelliset monikkovauvoja, mutta tämä on niin rankkaa kun näkee oman kärsivän :( Pliis, vastaa minulle. Olen aivan loppu :(

Elämäni on niin täynnä vastoinkäymisiä että täyttöraja pilkistää tai katkeamispiste. On sairautta sairauden päälle, katkennutta kättä ja leikkausta ja muutakin ikävää. Loppuko tämä ja alkaako minulle ja lapsille aurinko paistamaan? Kiitos :)

Hei!
Yksi lapseni on sairaalassa tutkimuksissa. Minkähän tyyppisen diagnoosin hän tulee saamaan/tuleeko saamaan. Lapsia on yhteensä neljä. Olen eronnut, kaikki on tällä hetkellä hyvin, eikä minulla ole vihamiehiä. Olen tasapainoinen ja onnellinen muuten, lapsen tilanne tuo epätietoisuutta ja huolta. Onko lapseni onnellinen? Miltä syksyni vaikuttaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Angelic voice:
Säännöt:

2. Pidätän itselläni oikeuden valita, kenelle viidelle vastaan. Kaikille en näe.
3. Kirjoita rauhassa, tunteella, sydämellä. Aloitan vastaamisen 7 minuutin kuluttua tämän viestin lähettämisestä.

Vaalea, naimisissa, yksi lapsi.
Kestääkö meidän liitto ja saadaanko lisää lapsia? Ollaanko terveinä?

Nuori äiti, todella karu menneisyys, päihteitä, laitoshoitoa jne.. Vuosia normaalia elämää, perhe ja työ..

Pysynkö terveenä ja pystynkö tekemään työtäni? Miten parisuhteeni kestää mehnneisyyteni ja tuleeko lisää lapsia?

Olen alle kolmekymppinen yhden lapsen äiti. Tämän vuoden aikana on ollut suuria tunteita ja paljon vastoinkäymisiä. Läheisille ihmisille on tapahtunut paljon joista on aiheutunut suurta surua. Tänään myös kohtasin vaikeita asioita jotka päättivät yhden kauden elämästäni. Haluaisin tietää selviävätkö kaikki läheiseni ja miten itse jaksan eteen päin?

Alkuperäinen kirjoittaja sydän itkee :(:
Hei,

Olen 35-vuotias neljän pienen lapsen äiti. Pienin vasta 3kk. Itken sydämestäni tämän pienen puolesta, milloin saamme hänelle apua? Odotin saavani kokea ihanan yhden vauvan arjen kun edelliset monikkovauvoja, mutta tämä on niin rankkaa kun näkee oman kärsivän :( Pliis, vastaa minulle. Olen aivan loppu :(

Ystävä rakas.
Vaikka sydämesi itkee ja sinä äitinä kärsit, en näe pienokaisesi olevan hengenvaarassa. Tämä olkoon lohtuna, vaikka pienenäkin sellaisena. Lapsellasi on rankka alku elämälleen, mutta hänestä kasvaa vahva ja voimakas (poikako hän on?). Asiat helpottavat ihan muutaman kuukauden sisään, aikoja on vaikea sanoa, mutta vahvasti saan tuntumaan kahdesta, kolmesta kuukaudesta. Mitään ihmettä en lupaa enkä näe, mutta pikkuhiljaa tapahtuvaa paranemista ja toipumista asioiden kanssa. Sinäkin olet väsynyt, huolten painama, suret sitäkin että tämä vauva-aika ei ollut niin sadunomaista ja ihanaa kuin mitä odotit. Se on ymmärrettävää, mutta kaiken surun keskellä haluan kertoa sinulle, että tunnen hyvin vahvasti ja voimakkaasti enkeleiden ja suojaavan voiman läsnäolon perheessänne. Toivon, että tunnet edes osan tästä lohdusta ja suojeluksesta, jota teille halutaan välittää. Kaikki tulee menemään hyvin, älä itke enää. Nauti pienen lapsesi läsnäolosta, rakkaus on hyvin suuri välillänne ja ympärillänne! Siunausta.

Alkuperäinen kirjoittaja sydän itkee :(:
Hei,

Ystävä rakas.
Vaikka sydämesi itkee ja sinä äitinä kärsit, en näe pienokaisesi olevan hengenvaarassa. Tämä olkoon lohtuna, vaikka pienenäkin sellaisena. Lapsellasi on rankka alku elämälleen, mutta hänestä kasvaa vahva ja voimakas (poikako hän on?). Asiat helpottavat ihan muutaman kuukauden sisään, aikoja on vaikea sanoa, mutta vahvasti saan tuntumaan kahdesta, kolmesta kuukaudesta. Mitään ihmettä en lupaa enkä näe, mutta pikkuhiljaa tapahtuvaa paranemista ja toipumista asioiden kanssa. Sinäkin olet väsynyt, huolten painama, suret sitäkin että tämä vauva-aika ei ollut niin sadunomaista ja ihanaa kuin mitä odotit. Se on ymmärrettävää, mutta kaiken surun keskellä haluan kertoa sinulle, että tunnen hyvin vahvasti ja voimakkaasti enkeleiden ja suojaavan voiman läsnäolon perheessänne. Toivon, että tunnet edes osan tästä lohdusta ja suojeluksesta, jota teille halutaan välittää. Kaikki tulee menemään hyvin, älä itke enää. Nauti pienen lapsesi läsnäolosta, rakkaus on hyvin suuri välillänne ja ympärillänne! Siunausta.

Kiitos! Ei hän ole hengenvaarasssa, mutta sairastaa todella ikävää sairautta mikä tekee pienen elämästä vaikean. Vaikea on ollut rakkaani elämänalku todella. Olen pyytänyt enkeleitä suojelemaan pientä ja auttamaan oikean lääkityksen löytämisessä. Kiitos sinulle, arvostin todella että vastasit!

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
Hei!
Yksi lapseni on sairaalassa tutkimuksissa. Minkähän tyyppisen diagnoosin hän tulee saamaan/tuleeko saamaan. Lapsia on yhteensä neljä. Olen eronnut, kaikki on tällä hetkellä hyvin, eikä minulla ole vihamiehiä. Olen tasapainoinen ja onnellinen muuten, lapsen tilanne tuo epätietoisuutta ja huolta. Onko lapseni onnellinen? Miltä syksyni vaikuttaa?

Hei ystävä.
En näe enkä katso diagnooseja, jätän ne ammatti-ihmisille. Mitään pahaa en näe kuitenkaan lapsellesi sattuvan. Vaiva on hoidettavissa.
Lapsesi on onnellinen, mutta jotain surun säröjä hän sydämessään kantaa. Eivät ole sinun aiheuttamia, älä syyllistä itseäsi enää. Näen lapsesi isompana tässä, päälle kymmenen vanhana? En osaa tulkita, onko tämä nykyhetkeä vai tulevaa, mutta tuossa iässä hän keskustelee padot ja solmut sisältään auki, hän on hyvin viisas ja varhaiskypsä ihmislapsi, uskomattoman kaunis sisimmässään: hän kykenee antamaan helposti anteeksi ja näkemään myös syyt tapahtumille ja ihmisten käytökselle todella hienolla tavalla. Tuohon ei moni aikuinenkaan pysty. Hän tulee opettamaan vielä monia asioita niin sinulle, kuin muillekin läheisilleen elämänsä aikana.
Syksyssäsi näkyy vielä nämä murheet joita mielesi päällä kannat. Ne ovat kuitenkin helpottamaan päin, sillä ratkaisuja alkaa löytymään ja avaimia annetaan. Sinun pieni perheesi näyttäytyy hyvin onnellisena tässä, teillä on rakastavat ja läheiset välit keskenänne. Tämä on suuri voimavara vaikeiden aikojen keskellä. Joku mies lähestyy sinua syksyn aikana, tämä ei tule romanttisin merkein, vaan tummana, varoituksena. Joku, jonka jo tunnet, hyvin itsekkään oloinen, omaa etuaan ajava. Luota itseesi ja sydämeesi, niin selviät voittajana. Siunausta sinulle ja perheellesi!

Ollaan miehen kanssa molemmat 26 vuotiaita. Yhdessä ollaan oltu reilu vuosi ja vauvaa yritetään...
Koska tärppää, koska mennään naimisiin. Vakituisesta työpaikastakin haluaisin tietää, eli koska mahdollisesti sellaisen saan..

Alkuperäinen kirjoittaja Akaton:
Saanko elää paremman tulevaisuuden verrattuna menneeseen elämääni

Ystävä,
sinussa on sisua ja rohkeutta vaikka muille jakaa. Menneessäsi näkyy tapahtumia, joissa et ole kokenut saavasi oikeudenmukaisuutta osaksesi. Ihan kuin et olisi pysähtynyt miettimään niitä ihan loppuun saakka, kunnolla, vaan olet pyrkinyt jatkamaan vain eteenpäin ja unohtamaan ne. Olet huomannut itsekin, että ne eivät lakkaa olemasta. Eivät ennenkuin käsittelet ne sillä suurella rohkeudella, joka sinussa on vahvana.
Tulevasi näyttää seesteiseltä. Tästä tulevaan ehkä sinusta jopa puuduttavalta. Elämä on tasaista, ei tule pahoja pettymyksiä, ei tosin elämää suurempia riemunaiheitakaan. Olet kuitenkin menossa koko ajan kohti parempaa, se vain tapahtuu niin hitaasti että sitä ei heti huomaa. Kun katsot viiden vuoden kuluttua taaksesi, tähän hetkeen, hämmästyt siitä, miten paljon lopulta onkaan muuttunut. Ja miten onnellinen oletkaan.
Siunausta sinulle, rakkaudella!

Säännöt:

Joo, varmaankaan en enää kerkeä mukaan mutta toivoisin.
Ikää 50+, aikuiset lapset ja murkku. Sairauksia ja köyhää. Paraneeko tämä tilanne koskaan?

Yhteistyössä